Gå til innhold

Flinke til å formulere seg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er mange her inne som er flinke til å skrive,formulere seg og uttrykke seg bra. Skulle ønske jeg hadde den evnen.

 

For selv om jeg har gått 3 år på universitetet og flere kurs utenom så føler jeg fortsatt jeg ikke er SÅ flink til å formulere og uttrykke meg!

 

 

Men synes det er fint og lese,, men blir litt misunelig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett utgangspunkt kan de fleste bli bedre enn de er.

Skrevet

Sjønner veldig hva du mnener. Jeg er kjempedårlig til å formulere meg, tiltross for høyere utdanning. Jeg er veldig flink muntlig (liker jeg å tro) men ikke på papiret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...