Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Synes det er mange her inne som er flinke til å skrive,formulere seg og uttrykke seg bra. Skulle ønske jeg hadde den evnen. For selv om jeg har gått 3 år på universitetet og flere kurs utenom så føler jeg fortsatt jeg ikke er SÅ flink til å formulere og uttrykke meg! Men synes det er fint og lese,, men blir litt misunelig:)
blond Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Uansett utgangspunkt kan de fleste bli bedre enn de er.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Sjønner veldig hva du mnener. Jeg er kjempedårlig til å formulere meg, tiltross for høyere utdanning. Jeg er veldig flink muntlig (liker jeg å tro) men ikke på papiret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå