85modell Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Har hatt en prøverunde, skulle hatt mensen i dag. Men nei. Den kommer jo ALLTID når den skal og alltid på formiddagen.Syklus min er 25dager. Samboer har dårlig kvalitet(av 3ml volum-3mill sperm) av de er 40% svømmedyktige. Så hadde sex annenhver dag, å på el dagen. Hadde da bena rett opp i været i en halvtime etter hver gang:) hihi sikkert litt tullete, men kansje det funker. har hatt sånne "murringer" i litt over en uke, å litt ising/dunkende følse der nede. Nå føles det som jeg har mer lignende menssmerter, men den kommer jo ikke. testet nå å ingenting der. men en ting som er litt rart er at halsen min har vært hoven i 1 uke, både ved mandlene og nederst på halsen. har ikke vondt i selve hals. men vært litt forskjølet. jeg føler meg så rar. men ifølge testen er det ingenting, og pga sambo tror jeg sjansen er liten. siden legen sa han ikke ville klare gjøre en kvinne gravid. Har dere noe å si om dette?
85modell Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. juli 2008 Jo en ting til. i dag har jeg hatt hvit/gul utflod. som lukter sånn "sexutflod" som kommer ut dagen etter sex. men jeg og sambo har ikke hatt sex på litt over 1 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå