Gå til innhold

Jøss, så mange gravide.. Er det bare meg som ikke har fått..


-Lane-

Anbefalte innlegg

mensen tilbake enda?

Jaja,den kommer vel alltids.

Ja,jeg vet at man kan bli gravid før den kommer også :)

 

Gratulerer til dere. Bare pittelitt misunnelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har heller ikke fått mensen tilbake. Nå holder jeg på og slutte å amme, så får se om den kommer tilbake, eller om jeg ikke har fått den på grunn av Cerzette-pillene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk igjen mensen idag. Har bare ammet morgen/natt og middag den siste mnd'en. Synes det er supert å ha sluppet unna så lenge!! nesten så jeg vurderer å bli gravid i gjen for å slippe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok i samme båt som dere - har ikke fått mensen tilbake enda! Har ikke hatt den siden februar -07, så det føles jo unektelig litt rart, ja. Med førstemann var mensen tilbake etter 3 måneder, men da ammet jeg ikke. Jeg ammer fortsatt mye nå, så det er vel det som er grunnen.

 

Men jeg er litt misunnelig jeg også, må jeg innrømme! Eller - vil ikke bruke ordet "misunnelig" egentlig, for jeg UNNER damene av hele mitt hjerte å få oppleve babylykken igjen. Jeg er litt avensjuk, som vi sier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har heller ikkje fått mensen tilbake, og no er tuppa straks 9 mnd. Med førstemann tok det 7 mnd - kom tilbake då eg kutta nattamminga for ein periode.

 

Reknar med at den kjem når eg trappar ned på amminga, men foreløpig har vi berre eitt måltid fast føde i døgnet, så det er nok ei stund til vi kan droppe nattamminga heilt.

 

Har ingen hast med å bli gravid, er ikkje sikkert det blir fleire ungar på oss i det heile tatt. Men så har vi to då :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom mensen tilbake i går, en uke etter at jeg sluttet helt med nattamming. Snuppa blir 9 mnd denne uka, så kan vel ikke klage over å ha sluppet unna så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...