Holly❄️ Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 jeg spiser mye brød, pasta og slikt man tydligvis ikke skal spise... trenger rett og slett en bruksanvisning til hva jeg kan spise! Noen som har bøker og anbefale meg?? Trenger virkelig hjelp til og gå ned i vekt... takk snille jenter:)
Holly❄️ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. juli 2008 Nå så jeg på slankesidene her at det finnes en katolyse-pakke.. (bok, og piller?)hvor får jeg kjøpt den? Kan noen fortelle litt om dette?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 slank med ketolysekuren er min favoritt da! ;D ellers har samme fyr laget en bok som heter etter slankekuren. der er det mange lavkarbo oppskrifter som funker når man ikke er i ketose.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 og ja jeg kan fortelle litt... damer skal holde seg mellom 10 og 15 gram karbohydrater om dagen for å sette kroppen i ketose. ketose er en tilstand der kroppen har tømt sine glykogenlagre (der man lager karbohydrater, og når de er fulle så blir stort sett alt av karbohydrater vi spiser omdannet til fett) og når de er tomme spiser kroppen opp sine reservelager, nemlig fettet. det er essensielt at du spiser nok fett på ketolyse. det betyr at det er bra å bruke meierismør å steke i, du bruker mye fete ting som ost, fløte, rømme osv. Kjøtt kan du spise ubegrenset av da du trenger proteiner.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 i alle dager..trykket litt fort på lagreknappen ja. de aller fleste karbohydratene du spiser skal komme fra grønnsaker som salat, spinat, blomkål, brokkoli og andre grønnsaker som vokser over jorden. det betyr at salat er helt ok til lunch feks. poteter, ris, brød, kornprodukte, hvetemel og sukker er helt fy-fy.
Holly❄️ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2008 har dere en direkte link hvor jeg kan bestille det jeg måtte trenge for denne kuren?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 direktelink funker da ikke på dib. men om du går inn på www.ketolyse.no så finner du sånn startpakke der inne..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 http://www.ketolyse.no/index.php?side=info&product=560836 www.lavkarbo.no har også mye god info i forumdelen! ;D spør om du trenger hjelp.
Holly❄️ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2008 takk:) Har dere god erfaring dere da? Gått ned mye? Kanskje litt personlig, så dere trenger ikke og svare om dere ikke vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå