Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 har en baby på 9mnd som har vært syk de siste 3dagene, ikke drikker eller spiser. har vært til legen, de sier vi skal avvente situasjonen. Hn fikk tak i chips vi hadde på bordet, og spiste, ville dere gitt det?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Tror ikke det...chips er salt, og om han ikke drikker er vel ikke det så lurt...?? Nei, vet ikke jeg.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Ville prøvd litt men om hun ikke ville drikke etterpå hadde jeg ikke gitt henne mere.. Lykke til og god bedring,
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Hvis datteren min ikke ville spise eller drikke, så hadde det ikke spilt noen rolle for meg hva hun ville ha bare hun fikk i seg noe. Jeg har opplevd at det har gått et døgn før hun ville ha drikke, og da drakk hun nettopp fordi hun hadde fått salt potetgull. Tok ikke mange minuttene før hun ba om drikke. Hun var da nesten ett år. (3 dager unna) Men ring legevakten/kontakt lege igjen i kveld, eller senest i morgen hvis det ikke bedrer seg. Man avventer ikke situasjonen når et barn ikke vil ha noe næring mener jeg. Det var ikke det smarteste jeg har hørt av en lege.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 gitt henne usalta chips, men ikke med salt på
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 hn fikk chips, spiste kanskje en liten håndfull, deretter drakk hn 40ml:)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Det ville jeg nok ikke nei. Men hva har du servert hn som drikke? Når babyen min er syk gir jeg han en blanding av eplemost og blå farris. Like mye av hver. Da får han i seg både salt og søtt. Det tipset fikk jeg av legen hans, så jeg tror det er trygt å gi det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå