Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Har igjen en og en halv uke av ferien min. Hadde tenkt å bruke denne på diverse fjellturer og andre aktiviteter. Har nå fått senebetennelse i en fot og kan nesten ikke gå (tror iallefall det er senebetennelse). Har lyst å be om en uke sykemelding da jeg ikke ønsker å bruke en verdifull ferieuke på å være stillesittende. Hadde jeg vært i jobb hadde det ikke vært nødvendig med sykemelding da jeg er lenket til et skrivebord. Er det patetisk å be om sykemelding? Eller vil legen min forstå dette? Jeg må legge til at jeg er en person som sjelden er borte fra jobb.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Kan noen være så snille å svare meg? Jeg syns det er vanskelig å gå til legen og be om sykemelding. Føler meg som en hypokonder.
blirjegsnartmamma Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 ja det kan du.. du kan få igjen ferien hvis du blir syk. Vet det fra utenlandsferier blant annet. Så det gjelder helt sikkert på hjemmeferier også Og legen din vet vel ikke at du har ferie nå uansett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå