Shabby Cheap Chic Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Husker jeg este om noen her inne som hadde klart det fint mens barnet var under 2 år... Hadde vært knallfint med noen tips...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Har ingen erfaring selv, snuppa er 2 om noen dager, og er veldig glad i bleien sin. Men, jeg leste her om dagen at barna slutter når de selv er klar for det. Når lukkemuskelen fungerer som den skal. Det ville ikke hjelpe å sette de på potte til stadighet.. Måtte bare følge med på barna, og være oppmerksom når de begynner å interessere seg for dette med doen, når de blir oppmerksom på at de faktisk gjør noe i buksa. Var en artikkel en eller annen plass, kan det ha vært Libero klubben tro? Sikkert mange som er uenig her og har andre erfaringer, jeg har som sagt ingen og dette har jeg lest
Cecelia & jentene Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 snuppa var tørr rett før 2års dagen...(april) hun begynte selv i januar og si at hun ville på do. jeg satt henne på do men ingenting skjedde...men hun fotsatte å prøve hver dag. og plutselig en dag kom det noe...og etter det gikk det veldig fort. Lot henne gå uten bleier hjemme. Laget ikke noe oppstyr hvis hun hadde uhell. Tror det kommer fort hvis de er klar for det. Men har også hørt at man skal være forsiktig med å begynne for tidlig...det kan ha motsatt virkning. Jeg hadde nok aldri begynt så tidlig hvis ikke hun selv hadde sagt at hun ville
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå