Gå til innhold

Trenger noen anbefalinger fra dere proffer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha noen forskjellige ting til småtten,og har null peiling på hva jeg skal velge. Håper på gode råd fra dere som er litt mer inne in dette enn meg...:o)

1. Bilsete til småen på 9mnd. Han har snart vokst ut av detet sitt,og må ha et nytt. Vil selvfølgelig ha det sikreste og mest anvendelige,og selvfølgelig det med best komfort for pjokken. Pris betyr ingenting. Vil ikke ha det dyreste fordi det er det dyreste...men hvis det dyreste faktisk ER best,så vil jeg ha det...

2. Sportsvogn/trille. Denne kommer til å bli brukt mest på grusveier/skogsveier,så jeg trenger ei som er god å trille med gode fjæringer,gode dekk,og som tåler litt "hausing". Ei skikkelig solid vogn altså,og gjerne med mulighet for å velge "kjøreretning" for småen. Kriteriene med pris og ditt og datt gjelder selvsagt her også.

3. Bæremeis. Denne kommer til å bli brukt utrolig mye,så her er jeg også ute etter deres beste tips både for meg og for småen. Lurte litt på bergans kids trekking,men syns jeg leste noe om at den passer best for større barn...? Evt andre tips...?

4. Sist,men ikke minst: Ei skikkelig gooooood kontinentalseng til oss voksne....?

Håper noen gidder å svare... Er temmelig oppgitt her i jungelen av barneutstyr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Beesafe izi combi x1.. kjempe fornøyd med sete. kan brukes begge veier...

2. Teutonia mistral.. lett å trille.. lett å løfte ut å inn av bil.. vendbart styre... punkteringsfrie dekk ( man kan velge mellom forskjellige dekk da).. super good vogn!!

3. Bergans.. vet ikke hva mer den heter.. kosta 1200 kroner.. det er ikke noe sånn skjerm eller sånn på den.. menvi er veldig fornøyd med den vi har =)

4. Her aner jeg ikke.. hehe =)

Skrevet

1. Acta graco cosmic duo - min hadde det fra 9 mnd til han var 2,5 år. da han gikk over til rally stolen til acta graco

2.hmmm, bruker sportsdelen til emmaljunga kombivogna vi da. Meget robust. Passer bra for dine forhold :) kan snu stolen, mot deg og fra deg

3. ikke noe erfaring

4. vi har ekornes svane intelligel zenit.

Skrevet

1. Har noen av de andre allerede svart..Jeg har BeSafe Izi Combi

2. Kjøp deg en Simo kombi..Den er stor og god, kanskje litt tung, men en drøm for ungen å sove i. Veldig god fjøring og kan får med vendbart håndtak.

3.aner ikke

4. Jeg har Svane Hilton (heter nå noe annet, men Svane er bra)

Skrevet

Vogn: OTH urban jungle! Den er super!

Skrevet

Jeg har simo kombi,men kunne tenkt meg noe litt mindre... men er enig i at den er god:o)

Skrevet

jeg må ha med to hjul foran... har ei venninne som forsøkte seg med den typen vogn oppover skogsveien her i vinter,og hun kom ingen vei i slapsa... mens jeg trillet lekende lett med simo kombivogna...

Skrevet

Ang seng. Jeg ville handlet alle andre steder enn jysk. Det er en møkkabutikk, og sengene deres er alt for myke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...