Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en søt/fresh kjole.. aller helst emperieliv, men ikke et krav... som helst ligger under 1000 lappen? Dresscode er Dress.., så kjolen trenger vel ikke være lang.. (?)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Only å leneV har nå masse fine kjoler for 400- å oppover, å nå er det jo mye salg på fine "sommerkjoler" som er fine å bruke i brylluper.. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Anonym 2126...Skjerp deg!!! Går vel ikke an å være så jævlig?? Selvfølgelig går det an å kjøpe seg en alright kjole for under 1000-lappen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Anonym 2126..om du absolutt skal spre eder og galle, kom deg over på kranglesiden!!! Lykke til med kjolekjøpet Hi. Har sett kjempemye fine kjoler på Vero Moda, Only og B-young..(faktisk)
overkill Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Eg har nettopp kjøpt ein nydeleg kjole frå Vila til 400 kr som eg har tenkt å bruke i bryllaup. Den er svart, men har blomster i mange ulike fargar (og då er det vel greit med svart har eg konkludert med). Tenker å kombinere den med sko og sjal i ein av dei fargane som er i kjolen. Kjolen har høgt liv, utan armar og er knelang. Den var verkeleg pen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Veit du hva, jeg er egentlig en tålmodig person. Men denne anonyme over her er heeeelt uspiselig. Jeg kan ikke annet en å tro at du gjør dette for å provosere!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Selvfølgelig. Men du trenger fortsatt ikke rakke ned på andre og de sine synspunkter. Bare tål at andre syntes det er greit med kjoler under 1000-lappen!! Du får lage en egen tråd som heter "vi som syntes kjoler under 1000 kr er snytefiller"!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Klart du har rett til å lufte dine meninger anonym 22:00... Men istedet for å gjøre deg selv så vanvittig usmakelig kan du kanskje komme med noen forslag på kjoler... ? Eller er det formye forlangt? -HI
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 Har en del fine på byoung nå med empireliv, kjøpte en selv til 500 som jeg brukte i bryllup, kjempefin med stener rundt utringningen. Ellers hadde de noen andre fine til tusenlappen
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Ja, jøss.håper du ikke har nær kontakt med de da.
Feit og freidig <3 Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 Tina Ritzie har mye fint,ligger en i drammen og en i oslo. Kjøpt meg nettopp en der nå, men den er litt formell siden jeg skal i fire forskjellige bryllup med forskjellige dresskoder :dress,sommerlig og formelt.Super service i Drammen ihvertfall. Fikk sjal,kjole,sko og veske -samt kjolen lagt opp og kjolepose til 3000 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå