Gå til innhold

Hva har dere hatt til middag i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å lage kyllingfilet og ris men da vi kom hjem fra foreldrene mine så hadde gubben komt hjem. Han hadde spist rester fra kjøttkakene i går. Så da ble det 2 steikte egg på skive for meg og wienerpølser til barna.

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kylling, ris og saus.

Skrevet

Fiskegrateng, gulrotsalat og fullkornpasta. Meningen var å ha poteter, men en potet på fire blir vel anorektisk for vår del, så da ble poteten byttet ut med mengder pasta. Ingen klaget på det.

Skrevet

Har hatt stekt laks og poteter og god saus..

Skrevet

Ehhhm, vet ikke om jeg tørr og si det...*hvisker* pølse med brød, potesalat og sprøstekt løk :0/

Skrevet

jeg er alene idag, jetnene mine er med pappan (har en annen far enn den lille i magen) og samboer er på sjøen.

Så jeg laget meg biffstrimler, men masse grønsaker som jeg stekte på panna med fullkornris til (liker best vanlig, men greiest nå som jeg har svangerskapdiabetes) Så unnet jeg meg litt jordbær med vaniljesaus etterpå, og blodsukkeret var heldigvis fint da jeg målte :)

Skrevet

grandiosa

Skrevet

Vi har spist stekt fisk med ovnstekte poteter og grønnsaker til..... og en kjempegod purredressing som saus.... det er namnam :o) (selv for en ikke-så-veldig-glad-i-fisk-jente på fire..) ;o)

Skrevet

Snitzel, hjemmelaga potetstappe og erter :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...