Gå til innhold

hvor ofte _snakker_ du med mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

da mener jeg sånn ordentli prat som ikke handler om barna eller om hva som skjer i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er ikke så snakkesalig egentlig, men vi diskuterer når det er behov. Vi diskuterer ofte nyheter og sånt, men vi er jo enige da, så de store diskusjonene blir det jo ikke. Og så forteller vi hverandre om ting som skjer

og sånn. Så mange ganger i uka.,

Men mente du slike "dype samtaler om følelser"? Det har vi vel egentlig ikke noe særlig av. :)

Skrevet

Hver dag selvsagt.....opptil flere ganger også :-)

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Hver dag=) ihvertfall en liten halvtime om kvelden. Når vi har barnevakt kan vi sitte og drikke vin og prate om allting til langt utpå natta... vi er bestevenner, og kan snakke med hverandre om alt=)

Skrevet

Sjelden vi snakker sjelden om alvorlige emner da, men vi kan diskutere fag.

Ellers bruker vi tøyse mye, eller jeg tøyser meg ham.. (når han er hjemme da) Han prøver ikke å le, for da får han en hundrings.

Skrevet

Vi snakker om alt og ingenting hver dag. Har ikke ofte ting "å ta opp", men kan snakke om følelser og "dype ting" like enkelt som hverdagslig pjatt.

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Den halvtimen snakker vi altså om "dypere" ting enn jobb/unger/husarbeid. snakker om alt fra politikk til religion, filosofi, følelser osv osv osv.

Skrevet

Herregud, jeg er ikke skapdranker altså!! Snakker SJELDEN om alvorlige emner og JEG tøyser meD ham.

Skrevet

ikke hver dag nei, men sånn innimellom, helst når vi har lagt oss. da kan vi snakke om følelser, hvor fint vi har det, sjalusi, hva den ene tenker og føler når den andre gjør sånn og sånn. kanskje 1 gang i mnd. går litt opp og ned.

Skrevet

Vi er veldig flinke... :) *skryt til oss* ;)

Nå har vi vært sammen tidligere og det året vi var fra hverandre hadde vi daglig kontakt og så på hverandre som bestevenner. Nå har vi (endelig) funnet tilbake til hverandre og snakker mye om følelser og diverse viktige ting i livene våre. Vi har kommunikasjonen på plass og han er min aller beste venn :)

Klisje kanskje...men jeg er veldig fornøyd med oss :)

Er det noe spesielt du tenker på?

Skrevet

Hver dag.

Som f.eks. under middagen og etter at vi har lagt oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...