mamma sin kompis Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 når det er varmt ute og vindstille. vell å merke når de ligger nede i vogna, sitter i bil... osv..
mai mammaen til to Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 nå er min 2 mnd gammel da. men jeg har brukt lue på ham stortsett hele tiden... spørs jo hvor varmt det er ute da... men tror ikke det er noe skadelig å ligge uten lue i vognen nå på sommeren.. jeg har brukt en sånn solhatt med skyggelue og UV filter i
mamma sin kompis Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Hmmmm...nå har jeg ikke hatt han så mye ute , utenfor vogna. Men solhatt bør vi invistere i...han blir jo større med ukene. Å sommern er jo enda lang Har du kjøpt den på apoteket??
mai mammaen til to Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 nei kjøpt i baby butikk. dem har det på f.eks reflex osv.. ja man tar dem mer og mer opp. jeg har f.eks bært min litt i bæresjal.. det elsker han. nå er han så mye våken at han sitter oppi der og ser og ser rundt seg..
mamma sin kompis Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 kan tenke han koser seg da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå