Gjest Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 av og til er d eså vondt at jeg lurer på om d kan begynne å blø der nede eller i verste fall gå hull på fostervann hinnen? noen m errfaringer? dette er 3 barnet,men har ikke hatt d sånn med de to andre..
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 jeg har det samme...jeg skriker for de gjør så vondt klarer ikke gå når de skjer må bare ligge flat men de gjør ikke mindre vondt for de=( vet egentlige ikke helt hva de er som gjør så vondt? håper noen har svar på dette...=)
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 d er maangen forskjellige versjoner av dette ..noen sier at d er babyen som trykker på en nerve der nede..andre sier at d er modning,eller at babyen presser seg ned i bekkenet.. men d jeg lurer på er om d kan begynne å blø eller lekke vann når d skjer ofte å stërkt..hmm..eller om d kan bli åpning av d..
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 om de er modning så blir de sikker åpning ettervert men ellers tro jeg ikke de. tror heller ikke de kan begynne å blø av de eller lekke vann men er ikke sikker da...
krisb Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Jeg spurte jordmor om dette i går, og hun sa det var fordi babyen presset mot underlivet. Jeg er 32+3 uker på vei og det virket ikke som det var noe jeg skulle bekymre meg for.
jente Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Det er det samme på meg og.. Det føles enkelte ganger ut som underlivet mitt er på vei ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå