Gjest Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 planlagt, eller ikke? Uten hjelp eller med? (må jo holde siden ved like med nye inlegg
NoDoubt Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Begge var planlagte og begge satt på første forsøk:-) Deg da?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Eldste var ikke planlagt, han satt på første bom for å si det sånn. Lillemor var planlagt, satt på første forsøk.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Begge var planlagte,og ble fort gravid med begge. Flott at du slenger inn nye inlegg:)
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Glemte å skrive meg ja Jenta her er planlagt i fem år... Klarte det uten så særlig mye hjelp, men neste blir nok med hjelp.
boble <3 Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 begge planlagt, gutten satt på andre forsøk og jenta på første. Er inne i 2pp nå og blir spennende å se om det går like greit denne gang, svangerskapene derimot har ikke vært så greie.
Trulte76 Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 alle mine 3 er planlagte 1.forsøk alle 3 gangene også.
annie-77 Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Planlagte var våre 2 også, og satt på første forsøk:-)
ungdomsmor Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 1 var ikke 2 der gikk jeg på p piller 3 var
lillebror er " forsinket" Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Med forste gikk jeg paa p sproyte. Andre ammet jeg og gikk paa p piller..... Da fikk jeg hormonspirall, og den virket . Lillebror er den eneste som er planlagt, men vi er selfolgelig like gla i alle :-))))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 Kjekt med nye innlegg.. Prøver meg med det litt jeg også for å holde det i gang.. Har skjønt at til tider har det vært liten aktivitet her.. Min helt første var ikke planlagt, men ble kjempeglad, desverre mistet jeg den. vi hadde så vidt begynt å snakke om å få barn da jeg fant ut at jeg var gravid så den kom for tidlig.. Endte i veldig tidlig SA, og selv om både jeg og mann bare hadde visst om det i noen dager var det helt grusomt, snakket ikke å få ny igjen med en gang, men der satte seg fast en ny spire før mensen kom tilbake. Gleden var stor. Neste var det nesten likt. Hadde begynt å snakke om at vi ville ha et "vår-barn" våren 2005, pang var jeg gravid og hadde termin desember 2004. Så var jo planlagt litt men kom litt for tidlig. Neste gang igjen var det likt. Planla ett nytt vår-barn våre 2008, og var gravid før vi nesten hadde begynt å telle på dager, hadde termin i februar i år, men mistet i SA i fjor sommer. Det var veldig hardt, og så strevde vi hele høsten med å telle på dager, prøveå finne eggløsning og bli gravide.. Så satte det seg en liten spire i januar da. Så nå venter jeg min nr tre selv om det er 5 gang jeg er gravid.
lillebror er " forsinket" Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Det gaar sikkert bra denne gang :-)) Lykke til....
yasmina Skrevet 23. juli 2008 #13 Skrevet 23. juli 2008 Nr 1 satt paa foerste Bom som en annen sa her oppe og nr 2 og 3 satt begge paa foerste forsoek.
Trollkatt Skrevet 23. juli 2008 #14 Skrevet 23. juli 2008 De to første var planlagt og ble til på første forsøk. Den jeg har i magen nå var ikke planlagt, og var et resultat av slurving med minipillen... Men vi har hele tiden hatt lyst på tre, så det var helt greit
**¤¤** Skrevet 23. juli 2008 #15 Skrevet 23. juli 2008 Ingen av mine barn var planlagt, men fy søren så glad jeg er i de likevel. Verken sambo og jeg er noe flinke til å planlegge, men vi er glade for at vi har fått de. Ellers så hadde vi ikke holdt sammen i fem år nå og jeg hadde vært like "blond" som jeg var da jeg var ca. 20 år. Da mener jeg at jeg ikke hadde sett så lyst på livet da og ingen å leve for.
~~DoraDora~~ Skrevet 23. juli 2008 #16 Skrevet 23. juli 2008 Alle tre var planlagte, og alle tre er blitt til ved første forsøk, og uten hjelp. (Har i tillegg blitt gravid to ganger til ved første forsøk, men de mistet vi tidlig i svangerskapene)
Sånn kan det gå Skrevet 24. juli 2008 #17 Skrevet 24. juli 2008 Alle 8 er godt planlagt og forholdsvis enkle å få til. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå