Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne vere kjekt å sjå kor tid folk har termin, slik at ein veit ca når folk forlet oss:) Ein kan jo og svare på om ein veit kva kjønn det blir (eller kva ein trur) og om ein er eller trur ein kjem til å gå på overtid;)

 

Sjølv ventar vi gut og har termin 29.sept, men reknar med overtid (pga slekta:P)

 

Og lykke til med siste innspurt!!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 29.aug og får ikke gå noe særlig over terminen, for jeg har svangerskapdiabetes. Så blir satt igang visst det ikke skjer noe før terminen.

Så venter jeg en gutt :) Var ingen tvil på sist UL :)

Skrevet

Har termin den 27 august, venter en gutt i følge ultralyd:o)

Skrevet

Har termin 12. august, men skal ha ks den 5. august. Det er visst en jente : )

Skrevet

har termin 18.august og venter en gutt:)

 

Skrevet

termin 27 juli. vet ikke hva jeg får, blir en overaskelse uten like=) gleder meg.

Skrevet

Vet ikke nurkets kjønn, men termin er 26.juli

Skrevet

Jeg har 24.august, og det ryktes at det er en gutt(eller jente i blå klær..hehe)

 

Har også sv.dia med mer... og tror ikke jeg får gå så veldig mye lenger enn det.

Skrevet

Har termin 30. juli, venter jente.

 

Hun er estimert til ca. 4 kg ved termin, og sitter i seteleie, tviler på at jeg får gå langt over termindatoen. Skal inn til ny estimering og sjekk på torsdag!

Skrevet

Hei;) Termin 5.oktober og vet ikke kjønn;)

Skrevet

Har termin 13 august og vi venter ei jente :)))

Skrevet

har termin 20 september,men tror ikke jeg blir å gå så lenge pga infeksjon.

Skrevet

hadde termin 17. juli, sitter her enda -like tjukk!

Skrevet

Har termin 6 oktober og venter en jente :) (har 2 jenter og 1 gutt fra før)

Jeg har stoffskiftesykdom og pleier å gå helt tom for fostervann på slutten så må følges tett opp.. tror ikke jeg får gå så langt over termin.

Skrevet

8. august og venter jente :-) Skal føde på Bærum Sykehus.

Skrevet

18 august. får en gutt:)

Skrevet

Jeg har termin 4.sept, og det blir ei jente!!

Skrevet

Jeg har termin 6 september og venter en gutt :) Ble satt i gang 14 dager på overtid forrige gang, så det blir spennende å se hvor lenge jeg må gå denne gangen!

Skrevet

Har termin 18.august og venter jente:) Tror jeg kommer til å gå på overtid da (familie"tradisjon" å gå et par uker over dessverre..)

Skrevet

Hei,,

Jeg har termin den 30.08.08, og jeg tror ikke jeg kommer til å gå over terminen, det har jeg ikke gjort med noen av de to andre,,

 

Skrevet

Vi venter en liten gutt og har termin 13. august :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...