2 søte små gutter Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Hvilken vognpose skal dere ha ? Får baby i oktober, og vet ikke hvilken pose jeg skal gå for. Får man plass til f.eks. voksi-pose oppi bagen på en simo kombivogn - synes de ser så svære ut...?
LivK har født Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har voksipose fra før, brukt til forrigemann som ble født i januar. Hadde da Brio kombi-vogn, og det ble veldig trangt nedi der bagen. Nå kommer bebisen midt på sommeren, satser på å bruke voksiposen i sportsdelen i vinter på den nye Simo kombi-vogna. Posen er så varm at det blir lunt nok likevel, tenker jeg. Ja, den er stor, men kan brukes lenge - I vinter satt gullet (2 år) i trillen sin i posen, hadde det helt topp! Men jeg ville nok kjøpt en ull-pose hvis jeg skulle brukt bagen om vinteren nå...
Trulte76 Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 jeg har emmaljunga sin vognpose. Voksipose synes jeg blir så stor og klumpete. Prøvde det på nr 1, men droppet det på nr 2 og dropper det på denne også
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Vi fikk oktoberbaby sist og brukte voksi. Skal bruke det denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå