Gå til innhold

Legger dere barna senere i ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med barna hele ukene og nå når de har fri fra bhg legger jeg de litt senere. Storesøster kan være oppe 1 - 1 1/2 time lenger alt etter hvor trøtt hun er og hvor grei hun er å ha med å gjøre.

Lillebror han er så trøtt når kl. nærmer seg 18.30.19.00 at jeg ikke klarer å holde han våken lenger uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storebror på 5 legger seg ved 21-22-tida når han ikke skal i bhg dagen etter, det er sommer og de er lenge ute. Ellers legger han seg rundt kl 20.00

Skrevet

Da vi var på ferie så la de seg seinere.

De er så trøtte på kvelden og de vil legge seg så de er i seng ca. klokka 19.

Skrevet

Vi prøver å holde på rutinene. Synes det er godt med noen timer for meg selv etter barna har lagt seg. Eldste legger seg ca 2030, synes det er sent nok.

Skrevet

Ja det gjør de. 3-4 åringen legger seg 1-2 timer senere enn vanlig. og 6 åringen legger seg ca 2 timer senere. Og så sover de desto lenger på morgenen. og det er herligt!!

Skrevet

Har ikke hatt ferie ennå, men synes å huske det skled litt ut i fjord, ja. Men er utrolig deilig når man er på ferie å ha litt voksen tid sammen med de man er hos.

Skrevet

Yngste legger seg til fast tid, men 10 åringen får være oppe lenger enn vanlig, ca 1 til 1 1/2 time lenger.

Skrevet

Ja de har fått vært oppe 1time lengre enn vanlig. Skal bli spennede når jeg må snu det igjenn. Jeg er sykmeldt og jentene har fri hele sommerferien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...