Chaiemae Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Det betyr at jeg kanskje kan klare et forsøk til før jul dersom dette ikke går (men det skal det gjøre). Skulle egentlig ikke få beskjed før Lindenberg kom fra ferie men han hadde sett på papirene mine i dag og godkjent det. Ikke mye ferie på den fyren der for han svarer folk på forumet sitt også i ferien.
LykkeligSomMamma Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Hei hva skulle til for å få det konvertert? Vi hadde ikke råd til å gjøre det nå og de sa ikke noe om muligheten for det på Nordica, men ser jo at flere her inne får det til.
Chaiemae Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Du får nok gjort det du også dersom du ønsker det. De nevnte det for meg i fjor men da hadde jeg ikke råd.
LykkeligSomMamma Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Spurte dem jeg og men de sa nei. Dumt! De sa de har måttet stramme inn for det er så mange som ombestemmer seg. Finner ikke kontrakten deres for 3stk IVF, men kanskje du vet om de regner det som forsøk m uttak eller om det kun regnes som forsøk hvis det også blir innsett? Er litt skuffet over dem må jeg si, men men da får det bli 3pakk neste gang. Vet du også når dr L er tilbake fra ferie?
Chaiemae Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 Så dumt at du ikke fikk gjort det om. Det kan være at det er fordi du ikke fikk satt noe tilbake. Du har hatt et forsøk selv om det ikke ble innsetting. Det koster det samme. Lindenberg er tilbake 18. august.
LykkeligSomMamma Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Fikk det likevel, fikk mail fra Lindenberg om at det kunne vi og/eller at vi sikkert finner en løsning på det. Det var ok gjort syns jeg Smiler jeg, da har vi litt å gå på. Svinedyrt dette!
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 Hei, hvordan gikk det på scanningen igår? Håper du er fornøyd med antall egg! Jeg er på sprøytedag 5 idag og skal scanne på søndag, på dag 10. Er ikke det litt sent? Mine egg vokser langsomt og de blir heller ikke så mange, så jeg er litt redd for å miste de jeg har om det går for lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå