Makkapakka Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 En venninne av meg ligger på føden nå, settes igang i morgen. Hun er visst mye på babyverden.no, og jeg gikk inn der for å lese om "utviklingen" hennes de siste dagene. Det virker som om alle der inne er så gode venner..... Bare støtteerklæringer osv. til hverandre. Ingen nebbete nebbdyr! ;D På den annen side, blir man vant til DIB så er det ikke så ille det heller.... Dessuten var det et veldig uoversiktelig forum på babyverden! Så det så!
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Veldig koselig på skravle på barnetmitt.no, da:-)
EnLitenPrins Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Har faktisk hørt det er mye kosligere på babyverden enn her..Men jeg synest det er så rotete og uoversiktlig der jeg da Har en venninne, hun sverger til babyverden
It's all about me Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 At alle der inne er så gode venner..... Bare støtteerklæringer osv. til hverandre. Ingen nebbete nebbdyr........DET hørtes kjedelig ut det. Er nå enda mer sikker på at jeg ikke skal bytte over dit iallfall. Nei en god/eller mindre god diskusjon eller krangel er bare forfriskende innimellom. Folk må slutte å være så hårsåre.
Makkapakka Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2008 Enig med dere, men må jo innrømme at det til tider kan bli "hett" her inne. Men skjønner som sagt ikke forumet på babyverden. Går jo ikke ann å lese noe der, såååå uoversiktelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå