Gå til innhold

Vi som håper å komme inn i denne klubben, men har ikke testet pos ennå! :) Skravletråd og teste- og symptomliste :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Ser at det er mange som er som meg her inne ja; evig optimist med seriøse planer om å bli med i denne klubben! :) Når har dere IKM (skal ha mensen), og når skal dere teste? Hvor gammel er dere, og har dere barn?

 

Vil bare starte en skravletråd og en liste, så kan vi følge hverandre frem til testing! :) Skriv dere på da! :)

 

- Elisabeth'77, 30 år, 21pp, ingen barn fra før, skal teste 3. aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei!

Jeg har IKM på torsdag kommende, og skal teste samme dag dersom ikke mensen kommer... Har kjøpt test så alt er klart.

Jeg er 29 år, og har ingen barn fra før. Har hatt SA i uke 9, og er i 3 pp.

 

Hvis det blir klaff nå er termin 6. april 2009. Vanskelig å ikke la seg rive med i planleggingen. Prøver å holde hodet kaldt..:-)

 

Lykke til alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

har ikm onsdag neste uke. tester vel torsdag om ikke jeg har fått mens.

 

har to barn fra før, er gift. men har mensmurringerveldig tidlig denne gangen. håper håper håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!:) Jeg har store planer om å komme inn hit:)

Er 23, og er i vår 1.pp, har ei lita ei på 1.5år fra før og hun satt på første forsøk! Har IKM rundt 5.-7.august, så er ei lita stund til ennå!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en strålende idè!

 

Jeg fyller 28 på torsdag ;o)

Jeg har ingen barn fra før, men samboer har to. IKM er til mandagen, bør ikke teste før søndag/mandag men er ikke sikker på om jeg klarer å vente så lenge ;o)

Er i 1pp etter MA uke 9. Så er spent/nervøs og alt mulig på en gang.

 

 

Har dere noen symptomer enda da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ingen symptomer, derfor er jeg ekstra skeptisk til at dette går veien.. Mener jeg hadde det i uke 3-4 da jeg var gravid sist (er 3+4 nå). Hvis jeg kjenner skikkelig etter og legger godviljen til, har jeg kjent stikkinger i magen som forsvinner like raskt som det dukker opp.. :o) På BIM står det at man får symptomer i uke 3, mens på babyverden er det ikke nevnt før i uke 5.. Derfor har jeg jo et lite håp som jeg klamrer meg fast i.. Andre som kjenner mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:)

vet ikke når jeg har ikm:( Hadde en sa 13 juni og ting har ikke kommet helt i orden etter denne:( Men men har hatt blødninger så jeg satser på at det er mensen.. klarer ikke vente lenger:( uansett.. har planer om å teste den 30 juli, da jeg reiser på ferie den 31. Er 29 pr og har 1 barn fra før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en god idé! :)

 

Jeg er 29 år, jeg og min forlovede prøver å få vårt første barn. Hadde en MA i uke 10, har ventet en syklus og nå kan vi begynne å prøve igjen. IKM er ikke før 19. august, så det er en stund før vi vet noe.

Det gikk på første forsøk sist, så jeg håper veldig at det blir like lett denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og sambo 30, vi er i 7 pp nå. Ingen barn fra før og er virkelig klar for å skape et lite liv sammen nå.

IKM 3 august på meg. men skal teste allerede 1 eller 2 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er 29 år, bor midt i oslo. Fra før har jeg en sønn på snart 6 år. Ikm på mandag, men har fryktelig ømme bryster og er kjempe trøtt og sliten. akkurat som forrige gang. Så føler nok at det er en liten spire der;) Har veldig lyst å teste i morgen eller fredag.. men er nok litt tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ikm fredag, tror jeg skal teste lørdag hvis ikke annet skjer ;)

25år, gift, har ei datter på 2år fra før!

 

Krysser fingre og tær for dere alle sammen! Håper vi ender opp her sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siden likte jeg :)

Er 27 år i år, har en sønn på snart 6 år fra før, så nå er vi klare for å få et lite kryp til. Er først nå vi har starta, så spørs om det funker på første forsøk.. Ikm 5-7. august jeg også..så er lenge å vente..sukk..

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede da! :) Håper at vi får bli her alle sammen! :) Vi skal til samtale ang prøverør i august, så hadde vært fint å kunne ringt å avbestillt den timen, ja! :)

 

Så har jeg fått et symptom! :) Wow! :) Jeg har fått sensitiv luktesans! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på om jeg er syk, eller gravid. Symptomer til nå er:

-konstant småkvalm

-litt vekslende mage

-murringer eller noe i mage og korsrygg ( litt i hoftene og...)

-ekkel smak i munnen..

 

Ellers det samme som jeg pleier å ha før mens..

-små ømme pupper

-hodepine og litt svimmel til tider

 

Har vært hjemme fra jobb pga dette og at kroppen er uhorvelig trøtt. ikm 3 august, og evt termin er 14.04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...