Twintipp og himmelblå Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Skal til gynekolog å ta celleprøve, og sjekke ut hvorfor jeg blør så mye:-( Masse småblødninger hele tiden, og litt vondt. Har jo kobberspiral da, samt går på kortison sprøyter mot allergi, og det kan påvirke det leste jeg...Altså gi blødninger. Er sikkert ikke noe farlig da. Bare litt bekymret siden bestemor og mamma har hatt underlivskreft. Satse på at jeg har pappa sine gode gener vel, he he.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Får du celleprøve da? Jeg er jo en bløder (nesten da) og alt jeg fikk var flere innvendige ultralyder. Hmm. Men det går sikkert bra i morgen. Lykke til:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Ja, gjør jeg ikke det da? Eller de må vel ta det? Jeg skal ta hvert år pga. mamma og bestemor har hatt kreft, så bestillte time hos spesialist jeg da. Men, ser de på ultralyd om man har kreft?? Mannen min er sikker på at jeg har kreft, blir helt stresset. Men, jeg fødte jo for 2 1\2 år siden da.. så de hadde vel sett noe da?
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Du har nok ikke kreft Da hadde du hatt flere symptomer (sannsynligvis). Men lykke til i morgen!
Jenny-penny Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Var akkurat og sjekketmeg for det samme. Var sikker selv på at det varkreft pga andre i familien. Men det var denne fordømte kobberspiralen bare.Var hos spesialist jeg også Går så bra snuppa.lykke til!
meg & to små vampyrer Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Nei, jeg sjekket jo pga blødninger for cyster og slik. Ikke helt det samme nei. De mistenker ikke kreft hos meg, bare blødertendenser:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2008 Det er ingen som mistenker kreft da, bare tullehodet mitt det! Og selvfølgelig pessimisten jeg lever sammen med:-p Jenny: Åh?? Godt det ikke var noe da!! Blødde du innemellom?? Tok du den ut eller??
Koala *g07* Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har også hatt slike småblødninger, og det var bare hormonelle endringer. Så tipper det er kobberspiralen jeg. Lykke til imorra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå