La vita è bella <3 Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Jeg er ute etter en helt grei og ikke så dyr frisør bare for å få klippet meg litt før det er "for sent", noen som har et bra tips?? =)
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Ta deg en tur i tromsø gatene i sentrum, så har du mange mange å innom for å høre. Er jo en frisør på hvert gatehjørne hihi Sikkert noen som har lærlinger som har en billig pris:)
coa75*tofinegutter* Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Æ e i allefall veldig fornøyd med min frisør= Ho Camilla på Cutting Edge. Den ligg like ved nerstranda, opp gata der m bianco og 7eleven. Ikke spes dyrt og æ blir alltid fornøyd m håret. Ho klippe sønn min åsså, en meget urolig 3åring (snart 4) Han sir sjøl at han VIL te ho Camilla når luggen bynne å bli lang. Det syns æ jo e den beste tillitserklæringa. Ikke akkurat det artigste han vet å klippe sæ... Ellers e æ enig m den ovenfor MAAANGE frisøra i Tromsø, men mange e enten dyr, eller man e mellomfornøyd med resultatet. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå