megh Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 I går prøvde vi å bli gravid. og i dag har jeg veldig vondt i magen langt nede på høyre side?? noen som vet hva dette kan bety?
Storegull+Lillegull <3 Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Kan bety at du har eggløsning Jeg hadde vondt på høyre side nederst i magen hver gang jeg hadde eggløsning, i den ene eggstokken. Så krysser fingrer for deg Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå