Gå til innhold

noen kjendiser her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble litt inspirert av et annet innlegg,men har vi noen litt kjente eller kjendiser her ? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke A-kjendis, men litt kjent er jeg jo... Har spillt inn ett par plater, men det er to år siden jeg ga ut noe nå. Jeg er 5 mnd på vei, og dere kan jo prøve å gjette hvem jeg er;-)

Skrevet

må nok gi litt mer hint enn som så, for min del var det der uuumulig! :)

Skrevet

hmm , du må nesten gi meg litt mer enn det ? ble nyskjerrig nå jeg :)

Skrevet

hvilken musikk sjanger ?

Skrevet

er du en idol kjendis?

Skrevet

Jeg er kjendis.

Mette Marit Rex

Skrevet

Njaaa...Kan kalle meg kjendis ;-)

Skrevet

Maria Arredono, eller maria som hadde lullaby, eller jorun stiansen. eller liv marit wedvik? :D

Skrevet

ja jeg er :))

hehe, en "bygdekjendis" altså, her bor det ca 700 stk, å alle vet hvem hun alenemora med 5 små er:)))

Skrevet

hehe ja du kan jo godt kalles en kjendis da :))..dere andre,vi vil jo vite hvilke type kjendiser vi har her da :)

Skrevet

Vil ikke si så mye :-) Da står det vell i se og hør at ********* ******* Er BIM tilhenger ;-)

Skrevet

Hvorfor er det så mye snakk om kjendiser her inne?? Er meg revnede likegyldig om en kjendis vil snakke om sine snørrunger eller egne problemer. Er da ikke mer verd enn andre mødre. Blir litt provosert av dette- fisefine skjønnhetsdronninger som er redd for figurforandring, feks, hva er så spennende med det??? Nei, jeg liker mennesker som er oppriktige og kan by litt av seg selv, på ordentlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...