:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 han får flaske i senga (ja skyt meg om du vil) og når den er tom roper han "tom, tom tom, mamma tom" også kommer jeg inn, finner flasken, fyller den og gir den til han. men i dag kommer jeg inn og finner ikke flasken, før jeg inser at han står på den. han har stelt seg oppå flasken for at jeg ikke skal finne den. og når han inser at jeg fant den holder han rundt armen min, koser den og sier "elsker deg, stå opp?"
melkekua™ Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Da kan man ikke bli streng mamma nei ;o) Så søt da!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 hehe... nei er ikke lett da! spesielt ikke når jeg inser at han har gjemt den for at jeg skal være der inne lengst mulig :-) men han måtte sove. jeg er en hard nøtt ;-)
mizz25 Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Men kor gammel e ungen siden han får flaske i senga enda? Bare lurte =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2008 jepp! hehe.. han er veldig søt og veldig utspekulert. men så lenge det går i og vinne ting på og være søt/snill, så er det jo egentlig ikke sååå ille.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå