Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?

Hva blir det til med deg?

Har du kontaktet legevakten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Nei, jeg er hjemme... klarte å spise fiskeboller til middag :) :) JIPPI!! Og nå ligger jeg på sofaen og jobber med å drikke masse vann! Jeg skal prøve å få opp veskenivået selv.. Sliter litt, men så lenge jeg ligger, klarer jeg å holde meg unna do-skålen!

SKAL klare denne ferien!! Lillegutt har snakket om Kaptein Sabeltann og dyreparken i 2 mnd nå...

Hvordan har du det da? Hvor langt på vei er du egentlig?

Skrevet

Håper du klarer å holde på det da.

Klarer ikke fiskeboller nå etter forrige svangerskap...hehehe... var litt for mye som kom i retur.

har det egentlig ganske greit akkurat nå, har fått spist en del i dag og drukket litt mer enn vanlig. Nå har jeg sendt sambo i butikken med handleliste over alt jeg kan tenke meg å ha i kjøleskapet.

Har tatt en kvalmestillende for kvelden og natten, så håper på en god nattesøvn.

Jeg et absolutt ikke misunnelih på ferieturen deres, hadde ikke orket en dag i dyreparken, og det tror jeg egentlig ikke du burde utsette deg for heller. Tror kroppen din kommer til å straffe deg desverre:(

Men vi får håpe på det beste, kan jo være du blir bedre av å komme deg bort litt også da.

Jeg er 8 uker i dag.

du da?

Skrevet

Hallå Kanina!! Sniker meg litt inn her jeg...siden jeg ser du er her nå.....har sendt deg en pm jeg....også tenkte jeg faktisk på å lage en egen tråd for oss på skravlesiden :) Regner jo med at jeg ser deg endel her inne fremover ;) hehe

Klemz

Skrevet

Har svart deg:)

Skrevet

Jeg har fått rullestol...så den blir med på ferie..Da kan det hende jeg orker noen timer i Dyreparken. Skal bli litt deilig å skifte stue da...

Jeg er 9+5 idag...

Er det èn du har fra før? Hvor gammel er hun/han?

Bra du er i noenlunde form nå da!! Er jo lov å håpe på å ikke bli like ille som forrige svangerskap... Jeg har hvertall klart å holde meg unna sykehuset så langt..Det har vært mitt mål!! Forrige gang var jeg innlagt i ca 5 uker.. Denne gangen har jeg TVUNGET meg selv til å spise..og holde på maten...En stund i hvertfall...

Skrevet

Har ei jente fra før, hun er 20 mnd.

Litt tøfft å ikke klare å være sammen med henne, men det er jo bare for en periode.

Jeg merker at terskelen er lavere nå enn sist for å oppsøke hjelp.

Blir så mye fortere "frisk" igjen, hvis jeg oppsøker hjelp tidligere.

Sist sbangerskap ble jeg liggende en uke hver gang, nå er det inn og ut igjen nesten samme dag, og bedre form en periode.

Hjelper kanskje litt med rullestol ja.

Håper dere får en fin ferie i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...