Gå til innhold

Noen som har prøvd CLA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd CLA??

Lurer på å prøve det i 2-3 måneder, men har ingen erfaringer fra bruken av det?

Noen som vil hjelpe?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var det ikke det folk ble advart mot og ta da, for det kunne føre til bl.annet diabetes? Høres litt rart ut akkurat det, men syns det var det de sa ja..

Skrevet

Hmmm, har jeg ikke hørt om..det må jeg sjekke.. Men tviler på det egentlig;)

Skrevet

CLA er gunstig for diabetikere;) Fant bare at CLA var bra mot diabetes og at det var bra for diabetikere på google.no;)

Skrevet

nå fant jeg det: Advarer gravide, ammende, de med diabetes og hjerteproblemer mot og ta CLA.. Så da stemte det nesten det jeg sa;)

Dessuten må du vite at det ikke er dokumentert NOE på at CLA har noen virkning på vektnedgang i det hele tatt...

Så da spørs det om det er verdt pengene:P

Er du sugen på ting, kanskje krom virker bedre? Det fjerner søtsuget på de fleste, noe som gjør det enklere og gå ned i vekt..

Skrevet

Jeg fant jo d motsatte av det du fant:)

At diabetikere burde ta CLA for det minska produksjonen av et lipid i kroppen som diabetikere ofte har farlig mye av..

Men kjenner flere som har prøvd CLA som det vises godt på at de har tatt av noen kg:)

Skrevet

hehe, jeg har lest at de som har gått ned har trent og spist sunt, så da kan det like gjerne være treningen som gjør d, ikke CLA. Men hvis du skriver f.eks advarsler om cla på google, så finner du det jeg fant:)

Står sikkert mye rart der.. hehe. Moren min brukte det en stund, hjalp ikke på i det hele tatt..

Skrevet

Trente hun da?

D gjorde iallefall ikke de som jeg kjenner..hehehe...

Jeg har nå tro på det..er ikke diabetiker,har ikke hjerteproblematikk og er ikke gravid eller ammende.. så jeg kan prøve d uten fare..

Men skal se på d du leste

Skrevet

Det er ingen bevis på at CLA ikke bør brukes, men de sier det pga av lite forskning..og det er jo normalt at fødselsvekt på barn går ned hvis mora tar cla..det fjerner jo fett...samme med ammende..

Det er heller ikke farlig står d i artikkelen til aftenposten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...