Gjest Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Jeg fikk brev fra sykehuset i dag om at jeg har time der neste mandag, da er jeg i uke 10. Dette har jeg ikke opplevd før, enda jeg er tredjegangs! Jeg har ikke bestilt time engang til første svangerskapskontroll, så får jeg time på sykehuset utav det blå? *lure* Noen flere som har opplevd det? I så tilfelle; hvorfor?
Julia/Julie Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 hmm.. det hørtes rart ut. Hvordan kan de vite at du er gravid hvis du ikke har vært hos legen en gang?
C@milla *EMIL* Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Jeg tenkte da at det er legen som har sendt inn forespørsel jeg.. har du noe "ekstra" som gjør deg til risiko? Fikk innkallelse til kontroll i uke 12 jeg pga risikosvangerskap..
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Jeg var til lege for noen uker siden for å bekrefte graviditeten. Jeg er frisk og har hatt ukompliserte svangerskap og fødsler før. Jeg er verken ung eller gammel. Legen nevnte ingenting om dette, så jeg ble jo litt... eh? da jeg hentet posten i dag.
C@milla *EMIL* Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Ja men da er det legen som har sendt inn for deg.. du får ta det med et smil.. er ekstra kontroll da bare )
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Aha! Tror jeg vet grunnen nå. Jeg ble gravid innen en uke etter hormonspiarlen var fjernet, trass i at jeg visstnok var ufruktbar grunnet dårlige og skjøre slimhinner. Kan det være grunnen?
C@milla *EMIL* Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Ja det kan det vel...? Vet ikke om det betyr noe jeg da, men kan være han vil sjekke deg skikkelig. Får vel ul da, så får se litt på babyen inni der:o) Bare koselig med ekstra kontroller synes jeg!
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Oh, en ul hadde vært fint;-) Kanskje jeg får det, selv om brevet ikke var fra Ultralydseksjonen. Uansett før jeg ikke vite det før jeg kommer, så får bare smøre meg med tålmodighet.
Julia/Julie Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Kan du ikke ringe sykehuset for å høre hvorfor, da? Det er ikke gøy å gå sånn å lure.. særlig hvis du er utålmodig sånn som meg:-) Lykke til!
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Etter min erfaring så vet som regel ikke damene som tar telefonen det heller, hehe;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå