Zitro Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 ... Sover dem nå??? Synes det virker som alle har sånne engler av barn som spiser godt om kvelden og sover halve natta for å få mat maks 1 gang... Min baby på 5 mdn er et lite "monster" om natta. :-) Hun våkner for pupp ca hver 1,5 - 2 time.. Litt slitsomt. men hun er jo så søt da... :-) Hn er også umulig å legge, lys våken enda, men er døtrøtt så hun ligger og krangler med seg selv i senga nå... :-
Labambie Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Har vi samme unge eller Zitara? ;-) Hun våkner omtrent 3 ganger pr natt,og er 6 mnd... Hun drikker da omtrent 200 ml mme hver gang... Så jeg vet ikke jeg...
Zitro Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 He, he... kan nesten hørest sånn ut ja!! Matvrak er dem tydelig vis begge 2 bare det er melk det er snakk om!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 gutten min er 5 1/2 mnd nå.. han sover som regel fra 19-05 eller 07 og får da mat og sover til 8-9.. han får grøt om kvelden og mme etterpå, har du prøvd å gi grøt? kan være hun sover rundt da:)
ZZzZzzZ Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 gutten min er våken...pleier sovne rundt 23..og oppe igjen rundt 8... er våken minst 7 ganger på denne tiden...:/ sovner ikke igjen uten pupp...
mizz25 Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Mini her e 5,5 mnd å søvna kvart på åtte.. Han sov LITE på dagen så på kvelden så e han helt ferdig å klar for senga =)
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 her legger snuppa seg ca kl 20 hver kveld. Hun sovner bestandig uten problem og sover godt....frem til i 23-01 tiden. Da er det pupping. Hun våkner VELDIG ofte, men ikke hver gang hun spiser så mye. Det er utrolig slitsomt. Et halvt år uten en natts søvn, men har jo valgt det selv;-) Hun er utrolig blid og fornøyd på dagtid, spiser 2-3 måltider+pupp- Tar gjerne imot oppskrift på "hvordan få barnet til å sove en hel natt!!=0)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Min er rett over 5 måneder, og er innimellom en liten engel. Men..... Får grøt 17:30, mme 19:00 og legges halv åtte. Men ved legging er han en liten engel. Han er lyd våken og legges våken rett ned. Vi sier godnatt, kysser han og sovner uten et knyst 5-15 minutt senere. Våkner engang om natten for pupp før det er morning og han får pupp engang til. Men om han er grinete om dagen er det som regel enten ny bleie, trøtt eller mat. Men sann er jo alle....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå