VeslePhreaken Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Har dere gått over til HIPP 2?? Skjønte ikke helt jeg.. Skal man bytte? Frøkna får litt grøt, såvidt begynt litt morra og kveld, og ellers får hun HIPP 1.. Fortsette med dette..?
line_n & sara Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 neinei, dette er litt forvirrende, hipp 2 er ikke mme!! men et tilskudd, dvs det er ikke en "vidreføring" av hipp 1, men et helt annet produkt! så lenge barnet skal ammes eller får mme, trenger man ikke tenke på hipp 2! ok? man blir forvirra av nan, som har nan 1 og 2, som begge er mme. jeg sendte en mail til hipp-folka i sverige og spurte, for dette var forvirrende!
line_n & sara Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 klipper å limer inn mailen, jeg! Hej Line! Tack för Ditt mail. Det finns endast en modersmjölksersättning som är tänkt att användas under hela den tiden ett litet barn kan tänkas behöva modersmjölksersättning, HiPP1. HiPP2 som finns i butikerna är endast en tillskottsnäring och HiPP1 kan inte bytas ut mot HiPP2. HiPP2 innehåller något mer näring än välling. Med vänliga hälsningar HiPP Konsumentkontakt
VeslePhreaken Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2008 Ah.. Okey.. Vil det da si at jeg kan gi henne HIPP2 istedet for grøt f.eks? Bare for å se om jeg har forstått rett (og selvfølgelig fortsette med HIPP1)
velsignet med to Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Hæææ?? Skal man ikke bruke HIPP2?? Vi begynte ikke med mme før jeg begynte i jobb igjen når lillegutt var 8 mnd, og begynte da rett på HIPP2, er det feil??
Labambie Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Hipp 2 er tilskuddsnæring,det står på pakken. Den skal aldri erstatte et melkemåltid,men kan/skal brukes som tørstedrikk når barnet kun spiser fast føde.. Om barnet f.eks spiser grøt til frokost, brød/frukt til lunsj,middagsglass til middag og grøt til kvelds,kan Hipp 2 brukes som tørstedrikk. Altså,tilskudd som det står på pakken. Det er egentlig bare tull og ekstremt forvirrende.. Hipp 1 skal benyttes under hele mme-perioden.
velsignet med to Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Men han får mme kun som tørstedrikk. 4 måltider med fast føde per dag, mme som tørstedrik til frokost og/eller lunsj. Vann til middag og kvelds. Pupp resten. Hipp 1 eller 2 da? Fader så forvirrende!!
Labambie Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Da kan du sikker bruke 2'ern. Da erstatter du jo ingen melkemåltider med den,du bruker den som tørstedrikk/tillegg til fast føde... Men om han fikk kun rene måltider mme,så skal du ikke gi 2'ern!
velsignet med to Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Okei, nå tror jeg at jeg forstår! Hehe Tusen takk for svar da! Og unnskyld HI for at jeg "stjal" tråden din! (Men kanskje du og fikk noe ut av det?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå