Gå til innhold

Alexandra skal bli storesøster =) hva med Alexandra og Liam? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns Liam var et pent å snertent navn!

=)

rundt her er d IKKE flittig brukt, heller... =)

de andre navna vi har tenkt på, er jevnt over tunge å lange... syns egenltig d holder med Alexandra; nok for begge ;o) derfor hørtes Liam litt oppløftende ut hehe ;P

Blir d jente, står Isabella øverst, deretter Olivia...=)

hva syns dere? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alexandra og Isabella (Olivia) blir lange og tunge navn sammen. Kanskje litt too much, synes jeg. Tror jeg ville funnet noe kortere.

Alexandra og Liam passer fint. Det er snertent som du sier + at det gjør at begge navnene blir litt "lettere". Egentlig ikke fan av "amerikanske" navn, men..

Skrevet

je de er litt tunge, men d blir nok Alexandra og Isabella hvis jente =) kanskje vi skal gå for Liamda... =)) d er jo stilig! har guttefeeling de luxe, så blir nok en liten Liam da hehehe ;o))

Skrevet

Passer fint sammen ja :-)

Skrevet

Liam er veldig fint og passer godt til Alexandra. Er absolutt ikke et navn jeg syns er mye brukt. Hva med William?

Jeg liker også både Isabella og Olivia veldig godt, syns de passer godt til Alexandra. Isabella er litt tungt og langt som Alexandra, så hvis du absolutt vil unngå det ville jeg gått for Olivia, eventuelt Isabel.

Skrevet

Enig i at William er finere, er ikke noe glad i Liam..

Skrevet

greian er, et at skal bruke Wilhelm sommellomnavn (evt fornavn) siden dette er et slektsnavn fra typens side, å da kan han ikke hete William Wilhelm;o)

nei jeg liker Isabella hakket bedre enn både Isabel og Olivia =) så d får bare bli litt tungt... =)

han var veffal enig i at Liam kan settes på den lille lista våres over aktuelle guttenavn =) så da gjør vi d, så ser vi hva d blir til =)

jeg syns Liam var veldig fint, jeg ;P

Skrevet

Liam er herlig - selv om jeg ikke kunne brukt det selv :-)

Skrevet

Liker ikke Liam. Er heller ikke så begeistret for Isabella, men synes Olivia er et fint navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...