Mayken Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Lurer på om du kan se hvordan svangerskapet utvikler seg, da jeg alt er sykemeldt og ganske så dårlig. Og om du kan se kjønn? jeg født 28.01.79 termin (foreløbig) 05.03.09 På forhånd takk:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 ser ut som du bærer ei lita jente... du vil nok vere litt plaget i sv.skapet...føler kvalme og rygg/bekkenplager?? men d blir nok bedre i 2.trimester for så og kanskje bli litt verre igjen i 3.trimester.. men håper jeg tar feil og at du får et fint sv.skap.... Masse lykke til:)
Mayken Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Ja, det er kvalme jeg jeg sliter med, har vært lagt inn på sykehus 2 ganger for oppvæsking og er bare 8 uker på vei. Men var faktisk værre da jeg gikk gravid med datteren vår. Kjenner også at jeg begynner å få vondt i bekkenet etter all sengeliggingen Men bare kvalmen gir seg, skal jeg være fornøyd. Hva er det som blir værre igjen i 3.tri? Kvalmen eller bekkenet? eller begge deler? kan du forresten se om dette blir siste barnet? Tusen takk for at du tok deg tid:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 føler at d er bekkenet og ryggen som blir vrangere igjen i 3.trimester... er mulig at du får et barn til, jeg er litt usikker...men d blir i såfall ikke før om noen år... lykke til:)
Mayken Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 Takk skal du ha:) Lykke til videre du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå