Gå til innhold

Vippe stol til nyfødte. Noen erafringer, meninger, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo selvfølgeli lest at nyfødte skal ligge helt vannrett den første tiden, men man får vel kjøpt vippestoler som kan legges helt ned?

Noen som har tips eller råd?

Hvilket merke har dere kjøpt?

På forhånd takk:0)

Fra en rådvill førstegangs;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har jeg kjøpt Baby bjørn sin vippestol, etter utrolig mange anbefalinger fra venninner og søster. Men jeg vet ikke om den kan brukes til nyfødt... Noen som vet???

Skrevet

Hei,,

Jeg er 3 gangs fødende og jeg har brukt vippestol til begge barnene mine fra tidlig av.. Det kommer jeg også til å gjøre denne gangen,,

Det er mange forskjellige modeller og se på modellen om den kan ligge så flat som mulig,,

Jeg har ikke kjøp noen stol ennå, men jeg har sett en på Babyshop som virket fin, jeg husker ikke meret,,

Og Fru Lyng hadde fått inn noen helt nye modeller som virket også bra..

La heller ikke merke til hvilket merket det var..

Skrevet

Venninnen min brukte baby björn sin fra babyen var et par uker gammel. Vi har også kjøpt samme stolen. Vi ville egentlig ha en morsom fra fischer price, men kjøpte heller en baby gym derfra. Tenkte at det ikke er nødvendig å overstimulere ungen heller, så da ble det en rolig, enkel stol, og en sprudlende baby gym!! :)

Venninna mi er forresten kjempefornøyd med sin stol...og det samme er babyen hennes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...