Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Hvorfor skjer dette, og er det et faresignal? Jeg har tatt mange... Og de fleste er helt negative, andre er fryktelig svake.. Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Normalt skal man ha sterke tester på dette tidspunktet, så er redd du bør forberede deg på at dette ikke går bra. Har du hatt noen blødning? Det hender dessverre at man mister selv om man ikke har hatt det - en såkalt MA - missed abortion. Har selv opplevd det. Ta en tur til legen, så du får vite sikkert. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Uffda. Har hatt MA før, så... Kan jo være det, ja. Vil bare så gjerne at det ikke skal være sånn:( Takk for svaret.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Oi, nå fikk jeg en litt positiv igjen.. Jeg lever i håpet litt til.... :S
EnLitenPrins Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Slo ikke ut på test med meg før jeg var 5+6..Og jeg mistet i SA 8+1...
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Men er det ikke sånn at om man mister så fortsetter man å produsere Hcg i ca. 6 uker? Sånn at man får pos. test i sels uker etterpå? Om du HI da har testet pos for noen uker siden, så ville vel det bety at du allerede da hadde mistet? Jeg vet ikke jeg altså, bare kom til å tenke på at jeg hadde lest noe om dette. Det beste er sikkert å ta seg en tur til legen for å finne ut hva som skjer. Hvem vet, kanskje der er en god forklaring på de negative testene, og alt går bra...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Du kan jo ha hatt en kjemisk graviditet. Da blir egget befruktet men av en eller annen grunn fester det seg ikke ordentlig. Da kan man teste positivt litt for "tidlig" og så vil testene bli negative.... Håper jo at det IKKE er det, da.... Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå