Gå til innhold

dere som har peiling på kalorier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere sånn kapt se hvor mye jeg får i meg på en dag...

frokost:

1 grov knekkebrød med egg

vann

lunsj

1 grov baguett med karbonade

middag:

2 stk fylte rødspetter

1 liten potet

masse salat

vann

kvelds:

samme som frokost.

føler meg sulten hele dagen men spiser lite og jevnt da jeg er kvalm... føler jeg har est ut rundt magen selvom jeg er snart 10 uker på vei... har bare gått opp 1 kg men den er litt sånn av og på.... tror det er med vannet i kroppen å gjøre? vil helst ikke gå opp mer nå men ikke slanke meg for babyen heller da, bare holde meg her til etter bryllupedagen og kjolen om 17 dager :)

spiser jeg for mye? lite? hvoror føler man egentlig sult? annet jeg bør spise for å føle meg mett og kunne spise lite og ofte hele dagen uten å få så altfor mange kalorier?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om kalorier, men syns kanskje det var litt lite variert?

Litt lite frukt, grønt + sunt fett? Og hvilke kilder til kalk har du? Trenger ikke være melk, det finnes andre kilder også, men om du er gravid bør det vel være noe?

Skrevet

Du spiser ikke akkurat mye, i alle fall. Hva med litt mer frukt på dagtid som mellommåltid? Det metter en del.

Skrevet

Kan nok se ut som om du får i deg for lite. hva med et knekkebrød ekstra til frokost og kvelds? samt slenge inn et mellommåltid som kan bestå av en youghert og en frukt.

Skrevet

glemte epler... spiser et par epler om dagen... og yoghurt i alle fall flere dager med enn uten... men jeg får liksom ikke i meg mer for tiden, kaster opp... hvorfor går jeg opp om jeg spiser dette da??

Skrevet

Er nok også litt vann i kroppen siden du er gravid. Vet gjestene om at du er gravid? I så fall gjør det jo ingenting å gå opp et par kilo.

Skrevet

vi skal fortelle det i bryllupet... men kjolen passer ikke om jeg går opp....

Skrevet

Du spiser ca 1100 kalorier, og det er litt for lite. I tillegg bør du spise mer frukt, legge det til som et ekstra måltid. Hvis du skal ned, så ikke spis deg mett, spis heller 6 små måltider hvor to av dem er knekkebrød og frukt. Til frokost bør du spise mer enn utover dagen. Gjerne 3 knekkebrød med sunt pålegg og yoghurt med 0.1% og frukt. Er helt topp å bli mettere til frokost enn de andre måltidene. da øker forbrenningen masse.

Hvis du får trent 3 ganger i uken slik at du blir skikkelig svett, så er du raskt i mål. Husk masse vann;) Jeg spiste for lite, og gikk opp i stedet for ned. Selvom jeg spiste sunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...