Lene1982 Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Håper du har tid til å spå meg litt. Kommer kanskje med ett spørsmål utenom det vanlige. Jeg elsker samboeren min, vi har en sønn sammen og venter ett barn til i november. Jeg ønsker veldig at vi forlover oss, ettersom at det føles helt rett for meg. Kan du se om det er noe frieri i nærmeste framtid? Jeg 110382... Han 270978 Tusen takk for all hjelp.
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 må bare si at jeg fikk en følelse av at du bærer en gutt til:) (vet ikke om du vil vite d men jeg sier nå d jeg ser....og jeg kan jo ta feil:P) for meg ser d ut som at din samboer trenger litt tid til å forberede seg på å forlovet seg..og jeg føler at d kan skje i julen:) masse lykke til:) ser forresten at dere er et flott par:) og at dere vil få d fint sammen:)
Lene1982 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Tusen tusen takk for svar Stratosen Ultralyd sier også en gutt, så da stemmer det nok Kan du se noe om hvordan fødselen kommer til å bli? Og om jeg noen gang kommer til å få en jente? Og ang. forlovelse så har du helt rett når det kommer til det at han er tilbakeholden, ut i fra det du sa så forstår jeg det bedre nå
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 så gøy at jeg så rett kjønn:) føler at fødselen går helt greit..blir nok en gutt på nærmer 4kg føler jeg...og jeg tror d kommer ei jente neste gang og da er dere nok fornøyd tenker jeg...for jeg ser ikke noe mer enn 3 barn på dere...i vertfall ikke i nærmeste fremtid...mulig at du får en attpåklatt om noen år, det er ikke bestemt enda føler jeg..... er ikke d at mannen din ikke vil forlove seg...men han vil gjøre det riktig og han trenger litt tid på å finne utav d...så d er om å gjøre å ikke mase for da føler han seg mer presset....
Lene1982 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 Nok en gang tusen tusen takk for svar Stratosen Jeg føler det som om du omtrent kjenner meg/oss for det stemmer det som du sier at vi har snakket om det tidligere og sagt at tre barn er nok Om det skulle komme en attpåklatt så er h*n hjertelig velkommen To gutter og en jente er jo helt perfekt det Da skal ikke jeg åpne munnen igjen om forlovelse;) Så det kommer ett frieri fra han, det er ikke noe vi blir enig om? Kan du se om det blir noe bryllup neste år eller om det går flere år? Nok en gang tusen tusen takk
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 nei jeg tror nok d kommer et frieri fra han;) ser ut som d kan bli bryllup i 2010:) Så koselig at jeg "ser" dere så godt....alltid kjekt når man føler at man har "kontakt".... masse lykke til...
Lene1982 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2008 Blir spennede å se om det blir rett Skal uansett holde deg oppdatert Stratosen:) Jeg har termin 02.11.08 .. Kan du se noe om min lille engel kommer før eller om jeg får over denne gangen og? Kan du og se noe om når vi bestemmer oss for å få barn nr 3?
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 hmm...ser ut til at den kommer rundt termin...fikk igrunn en følelse av 3.nov jeg da...men... Ser ut som d kan komme et barn nr 3 i 2011 (hehe....ser ut til at den spiren kan bli unnfanget på bryllupsnatten eller rundt den tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå