Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferien er over, og tilbake på jobb.. Tungt å bynne på igjen, og etter 4 uker merker jeg også at min egen kapasitet er ytterligere nedsatt. Mye sliten og trøtt.

Kjeder meg, alle andre er på ferie eller travelt opptatt med sitt. Samboeren er av den typen som ikke klarer å sitte i ro, han får fnatt av å sitte hjemme i sofaen. Så her sitter jeg alene og synes synd på meg selv!

Måtte bare syte litt!!

MEN, jeg er utrolig glad i lillegutt i magen min, som hilser stadig oftere på! Spesielt når jeg skal legge meg, og om natterstid! Gleder meg veldig til de 3 siste månedene av svangerskapet, og ikke minst til han kommer ut for å oppdage verden:)

Noen som har en god bok å anbefale til meg som ligger mye på sofaen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår ferie er også over for denne gang. Men jeg er 100% sykemeldt og klarer omtrent ikke komme meg noen vei. I hvertfall ikke på shopping. Plages med bekkenet. Så jeg deler det med å kjede seg. Fikk brodern med på butikken i dag og har kjøpt masse scrap booking utstyr. Tenkte jeg skulle lære meg litt, men er jo overhode ikke kreativ. Skulle så gjerne laget bryllupsalbummet vårt, selv om det er 2 år siden vi giftet oss. Og så har jeg "babyboka" til sønnen vår på tre som absolutt skulle vært oppdatert. Sliter med å finne ting å fylle dagene med. Og i dag er jeg i tillegg aleina. Gutten på ferie og mannen borte på jobb.

Litt vanskelig å anbefale ei bok, for vi mennesker er jo så ulike. Men det er to bøker jeg har lest i det siste som jeg synes har vært veldig bra, den ene heter "Opp av sofaen" av to damer i 40-årene, begge alenemødre og satt seg som mål at de skulle trene målrettet motat de skulle krysse Grønnland. Ei bok om vennskap, det å sette seg mål og MASSE humor. Ei skikkelig jentebok. Så har jeg lest er bok som heter "en bedre dag i morgen - en barnesoldat forteller" av Ishmael Beah. Ei sann historie om en gutt fra Sierra Leone. Denne begynte jeg på en dag på jobb og klarte ikke å legge den fra meg. Vet ikke om du har barn fra før, men ei anna bok som er grei å lese er "Mamma for førte gang" av Gro Nylander. Den synes jeg var bra sist jeg var gravid. Men som sagt, dette blir som å skyte i bline siden jeg ikke vet noe om hva du liker.

Lykke til uansett med å fylle tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...