Hippomama Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 jeg lurer på 2 ting... hvordan fortalte dere BF og foreldre at dere var gravide, og hvordan reagerte de? litt spennende å se hvilke reaksjoner man kanskje kan vente seg...hehe
Gjest Tina-Mari Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Jeg stormet inn på soverommet fem over halv åtte om morgnen med en positiv test til mannen min som enda sov. Han gned seg i øynene å så på testen og sa: å jeg som hadde gledet meg til enda mere sex! Hahaha!!! Han var jo veldig glad og det sank nok mer og mer inn utover dagen. Han passet på meg som en hauk! Jeg er bare 6+6 så vi har ikke fortalt det til foreldrene våres enda..
Hippomama Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 hehe...så arti...hadde gledet seg til en lang prøve periode med mye sex han da...hehe
scoobydo Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 hehe... Morro Jeg reiste til kjæresten min med testen i veska sent på kvelden.. og da jeg kom inn i leiligheten hans begynte jeg å stortute... han trodde noe var skikkelig galt... hehe! Klarte bare så vidt å presse frem at han skulle bli pappa... han satt bare å måpte i sofaen! Det var ikke planlagt... Mamma og pappa ble veldig happy for nyheten.. jeg kjøpte en body og skrev på: kjære mormor og besten.. gleder meg til å se dere i november!... Men mistet da jeg var 10 uker på vei!.. Regner med sambo blir mindre sjokket neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå