Gå til innhold

olgamor :)

gifteklar gravid og kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

gratulerer med baby i magen. Vi har termin samme dag vi :)

er det sånn at du skal gå på skole i år? eller blander jeg kanskje?! jeg skal også studere så da blir det jo litt likt for oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, gratulerer til deg også! =)

Jeg skulle på skole ja... men så skjærte det seg fullstendig da jeg hadde krysset av som ordinær søker og ikke 23/5, så trass i generell studiekompetanse og at jeg er kvalifisert, så tok de meg ikke inn=(

Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre dette året, noe må jeg jo for permisjonen og fødselspengene sin del!

Hva skal du studere da?

Skrevet

så kjipt at det ikke ordnet seg med skolen da :(

Hvordan er formen som gravid da?

du har ikke helt oversikt over hvor langt på vei vi er? hehe, jeg skjønner ikke så mye av disse kalendrene... jeg blødde sist 24 mai....

jeg skal studere plantevitenskap på UMB jeg. Hva var det du ville inn på da?

Skrevet

Jeg er alt i alt i gaske god form. Kvalmen kommer og går og puppene mine har blitt silikon over natten. Ikke verst for noen slarkete gamle ammepupper, hehe;-)

24. mai + 8 dager = 1. juni - 3 mnd = 1. mars

Hvis du har 28 dagers syklus, vel og merke.

Jeg har termin mellom 6. og 13. mars... får se på ul hvor de setter meg nøyaktig (selv om jeg egentlig ikke stoler på ul heller, hehe).

Hvor gammel er barnet du har fra før av?

Skrevet

Glemte helt og svare, det var lektorutdanning i nordisk jeg liksom skulle begynne på=( I stedet får jeg et meget ufrivillig sabbatsår og må finne meg en jobb asap og heller late som jeg ikke fant ut om graviditeten før i 4. mnd haha:P

Skrevet

her ei på 4 :)

gleder meg masse til å fortelle henne at det er en baby i magen. vi har snakket sammen om babyer og mager generelt men ikke at det er en inni min mage :) da forteller hun det vel til alle som ikke skal vite det enda :)

formen er heller dårlig her om dagen... er kvelm og hater det! kastet opp hver dag med snuppa så håper det gir seg snart!!

tror kanskje ikke jeg går til tiden denne gangen heller. snuppa kom i uke 37 og var 3, 5 kg så vil ikke gå langt over for da får jeg vel en megaunge :)

hvor gamle barn har du?

Skrevet

Jeg har en jente som blir 6 år kort etter babyen kommer i hus og en gutt som blir 3 år til jul.

Jeg gikk laaangt over med mine to, eldste 14 dager over og yngste 19 dager over. Men siden jeg hadde sterk bl sist gang, så har jeg blitt "lovet" i gangsettelse før tiden om jeg får bl igjen, så slipper bekkenet mitt den store belastningen med å gå i all evighet. Så det er jo en trøst;-) Hittil er bekkenet helt supert, men jeg har jo ingen garantier.

Hehe, eldste var 3840/50 og yngste 4090/53.Denne gangen får jeg sikkert en på 4.5 kg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...