Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Hei dere, hvor skal dere kjøpe bleier?/Hvor er det billigste bleier?
Lurvehette Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Kjøper du kartonger på rema 1000, kommer du billigst ut. I en kartong er det ca.74 bleier, for 70 kroner. Det er også der testerene har funnet ut, at du tjener best på det. Dette er pampers bleier, og gode bleier:) First price sine bleier er billige, men ikke til å anbefale, jo eldre barnet blir, for de lekker lett. Lykke til:)
hønsemor Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Jeg kjøper bleier i Coop butikker med coop-kort. Det er billig. Får nemlig 10 kr i rabatt per bleiepakke uansett merke. Så da får jeg de bleiene jeg vil ha. Kjøpte seinest i dag en pakke Libero up and go til 36 kr på Prix. (De samme bleiene på rema 1000 koster 59 kr...) Foresten: Hvilke bleier som er gode kan være veldig individuelt. Har litt å si på formen på stumpen:) Jeg har to gutter som fremdeles bruker bleie (den eldste bare om natten) og nå venter jeg er jente i september. Da synes jeg det er viktig å få tak i billige bleier...
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Hei. Lurer meg inn her med et lite spørsmål selvom jeg ikke hører hjemme her lenger Den rabatten du Lillenr3 i magen prater om på coop kortet. Slår de av 10 kr i prisen i butikken eller blir de satt inn på coop kortet ?
lana<3 Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 jeg kjøper også bare kartonger på rema 1000. I følge de seneste testene er de visst billigst. Vi kjøper også bare pampers.
Lurvehette Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Slik rabatt blir slaått av i kassen med en gang. De har de samme tilbudene på krone is og farris bris nå i sommer ( som en parantes). Men det er jo ikke alle som har slike coop kort da, det koster å starte opp ett slik kort. Men ikke mer enn 200,- om jeg husker riktig. (Det var ikke jeg som nevnte coop kort da. Er ikke alle steder det eksisterer så mange andre coop, en den røde nær coopen).
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 men de kartongene får du ikke til nyfødt ??? Så etter de igår og da hadde de bare 3`r bleier og oppover..... ???
Ladybug~N&E Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 ingen kartonger til de nyfødte. dette trenger du ikke tenke på før om noen måneder;) men de aller billigste bleiene til nyfødt finner du på kiwi. str. nr 1. koster kr. 12,50! det er libero. pampers str. 1 og 2 finner du til rundt 20-30kr på rema 1000. samme på meny. og der er det også 15%trumf på babyartikler.
Glad tobarnsmamma Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 TV2 hjelper deg, "Her er de billigste bleiene": http://tv2underholdning.no/hjelperdeg/article2014352.ece "Hvem vinner bleiekrigen?" (publisert 19. juni 08): http://www.dinside.no/php/art.php?id=529787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå