Gå til innhold

Billige bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, hvor skal dere kjøpe bleier?/Hvor er det billigste bleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper du kartonger på rema 1000, kommer du billigst ut. I en kartong er det ca.74 bleier, for 70 kroner. Det er også der testerene har funnet ut, at du tjener best på det. Dette er pampers bleier, og gode bleier:)

First price sine bleier er billige, men ikke til å anbefale, jo eldre barnet blir, for de lekker lett.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg kjøper bleier i Coop butikker med coop-kort. Det er billig. Får nemlig 10 kr i rabatt per bleiepakke uansett merke. Så da får jeg de bleiene jeg vil ha. Kjøpte seinest i dag en pakke Libero up and go til 36 kr på Prix. (De samme bleiene på rema 1000 koster 59 kr...)

Foresten: Hvilke bleier som er gode kan være veldig individuelt. Har litt å si på formen på stumpen:) Jeg har to gutter som fremdeles bruker bleie (den eldste bare om natten) og nå venter jeg er jente i september. Da synes jeg det er viktig å få tak i billige bleier...

Skrevet

Hei.

Lurer meg inn her med et lite spørsmål selvom jeg ikke hører hjemme her lenger :)

Den rabatten du Lillenr3 i magen prater om på coop kortet. Slår de av 10 kr i prisen i butikken eller blir de satt inn på coop kortet ?

Skrevet

jeg kjøper også bare kartonger på rema 1000. I følge de seneste testene er de visst billigst. Vi kjøper også bare pampers.

Skrevet

Slik rabatt blir slaått av i kassen med en gang. De har de samme tilbudene på krone is og farris bris nå i sommer ( som en parantes). Men det er jo ikke alle som har slike coop kort da, det koster å starte opp ett slik kort. Men ikke mer enn 200,- om jeg husker riktig.

(Det var ikke jeg som nevnte coop kort da. Er ikke alle steder det eksisterer så mange andre coop, en den røde nær coopen).

Skrevet

men de kartongene får du ikke til nyfødt ??? Så etter de igår og da hadde de bare 3`r bleier og oppover..... ???

Skrevet

ingen kartonger til de nyfødte. dette trenger du ikke tenke på før om noen måneder;)

men de aller billigste bleiene til nyfødt finner du på kiwi. str. nr 1. koster kr. 12,50! det er libero.

pampers str. 1 og 2 finner du til rundt 20-30kr på rema 1000. samme på meny. og der er det også 15%trumf på babyartikler.

Skrevet

first price er billigest og best:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...