Gå til innhold

Nye bilder lagt ut av T&T...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo bittelitt stolt skjønner dere... *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De blir jo bare mer og mer nydelige! *sukk* Jeg kjenner at jeg er pittelitt misunnelig, ja.

Skrevet

Ordentlig nyyydelige er de.. Heldige dere...

Skrevet

De er fine altså! Nå er minstesnupp frisk tror jeg, så nå kommer vi snart og hilser på dere :-D

Skrevet

Så utrolig skjønne:)))

Hvordan går det med dere?

Gratulerer så mye!!!!

Hvordan takler måka disse to nye Tène?

Skrevet

De er utrolig nydelig gutter og du har all grunn til å være veeeeeldig stolt :))

 

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse, phantomet!! For noen nydelig små karer! Håper det står bra til med dere alle sammen :)

 

Jeg gratulerte deg på Facebook, men det er ikke sikkert du har sett det. Du har vel litt å henge fingrene i, tenker jeg :)

Skrevet

GRATULERER!!

 

De små er alldeles nydelige!

 

Håper du har det bra og at livet som mangebarnsmamma går fint!

 

 

Og du - tusen takk for at vi får titte på dine skjønne små:-)

Skrevet

Du har all grunn til å være stolt over disse to krabatene :o)

Riktig så fine er de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...