phantomet Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Er jo bittelitt stolt skjønner dere... *ler*
iznogood Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 De blir jo bare mer og mer nydelige! *sukk* Jeg kjenner at jeg er pittelitt misunnelig, ja.
Maud Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 De er fine altså! Nå er minstesnupp frisk tror jeg, så nå kommer vi snart og hilser på dere :-D
solkrem Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Så utrolig skjønne:))) Hvordan går det med dere? Gratulerer så mye!!!! Hvordan takler måka disse to nye Tène?
Plutseliten :) Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 De er utrolig nydelig gutter og du har all grunn til å være veeeeeldig stolt ) Klem
Karomamma Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Gratulerer så masse, phantomet!! For noen nydelig små karer! Håper det står bra til med dere alle sammen Jeg gratulerte deg på Facebook, men det er ikke sikkert du har sett det. Du har vel litt å henge fingrene i, tenker jeg
Urtete Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 GRATULERER!! De små er alldeles nydelige! Håper du har det bra og at livet som mangebarnsmamma går fint! Og du - tusen takk for at vi får titte på dine skjønne små:-)
Trollmora Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Du har all grunn til å være stolt over disse to krabatene ) Riktig så fine er de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå