kriztie Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Dere som har vært/er i jobb, når får vi utbetalt permisjonspenger? Er det samme dato som på lønning, altså den 12? Spekulerer litt nå på om jeg ikke får lønn den 12 august, har hørt at Nav utbetaler den 25 august?! Å permisjonen min begynner den 6 august.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 i mina papper står det att de utbetalar den 26 varje månad. kan kanske bero på vilken kommun du tillhör? Jag bor i oslo.
kriztie Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Okei.. Bor i Bodø jeg, nordlandfylke:o)
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Det kommer an på hvor du bor.... Jeg får den 30.
*Super*Mamman* Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Hvis det er arbeidsgiver som forskuddsbetaler pegene, vil du få dem på vanlige lønningsdager. Hvis du får i fra NAV så¨får du det i slutten av mnd, alt fra den 25-31, avhengig av hvor du bor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå