Gå til innhold

hei kanINA...... fikk du veskebehandling??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! Hvordan gikk det på sykehuset? Fikk du intravenøst selv om du ikke hadde ketoner?? Hvordan er formen nå da'? Vi skal på ferie imorgen..og jeg kvir meg noe syykt.. er så utrolig slapp!! Har fått rullestol slik at jeg kanskje kan være litt utenfor dørene..

Jeg får i meg litt mat..loff og tynne knekkebrød med baconost, men minimalt med drikke, så føler meg veldig dehydrert... Kanskje litt veske i blodårene hadde hjulpet litt på svimmelheten. Husker fra forrige svangeskap at jeg ble straks bedre når jeg lå med intravenøst..klarte å spise mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var innlagt et døgn og fikk 3 liter væske, føler meg mye bedre nå, har spist og drukket mer enn ellers.

Skal mest sannsynlig tilbake på torsdag, hvis jeg føler jeg trenger 1 liter til før vi drar på ferie.

De driver med væskebehandling på poliklinikken, inn på dagen ut på kvelden, veldig greit.

Vil anbefale deg å få litt væske før ferien.

Hvilke sykehus sogner du til?

Skrevet

Bor i Bergen, så det blir Haukeland sykehus.. Skal ta fly imorgen kl 1435...Kjøpte nettopp billett så jeg slipper den lange bilturen, Bergen-Kr.sand...Så vet jo ikke om jeg rekker noe veskebehandlig før jeg drar.. Kanskje hvis jeg går på legevakten i kveld...kan vel ikke gå rett på poliklinikken på KK??

Hvilket sykehus var du på?

Skrevet

Jeg går på sykehuset Buskerud, bor i Drammen.

Du kan jo prøve legevakten og se hva dem sier.

Oppvæsking tar tid, kommer an på hvor langt "nede" du er. Men en flaske med Glucose (sukkervann) tar fort en 5-6 timer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...