Mom2Two Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Vi har hatt 3-4 par til eldstemann. Tenkte at det var godt med sko som pustet osv. osv. Våre erfaringer er egentlig at disse skoene er totalt oppskrytt. De trekker vann, sokkene blir misfargede under fordi sålen avgir farge fordi skoene trekker fukt og jeg opplever dem absolutt ikke som bedre enn andre joggesko. Hvis du vil ha gode sko og er villig til å betale, anbefaler jeg Romagnoli på det varmeste, eller Naturino. Disse merkene har jeg utelukkende gode erfaringer med til mine barn i hvert fall. Er også veldig fornøyd med en del av Nikè sine sko til barn, selv om eldstemann har hatt et par som ikke helt har holdt mål i år (men nå må det vel sies at han er en "ekstrembruker" også da, sparker fotball dagen lang osv.).
snartmammapåny Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Verd og verd fru blom...! Spørst hvor mye man er villig for å betale for et par sko. Jeg har et par til meg selv er gode sko iallefall. De er gode på forten og holder iallefall mine føtter i form hele dagen på jobb. De er nå vel ikke sååå sinsykt dyre vel? (husker ikke prisen jeg)
Piken på landet Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 OOOPPSKRYYYYYTT! Det er de største drittskoene jeg noen gang har vært borti for å si det mildt. Vesla sine har det gått hull på to steder etter bare en måned, sålen detter fra hverandre, sånn "pynt" som henger på har begynnt å dette av, og snorene er så glatte at de går opp selv om en knytter trippelknute. Holder meg utelukkende til primigi heretter. DE er verdt pengene! :-)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 jeg holde med de andre her... skoa er ikke noe å skryte av! Føler alltid de er våte,bare av en tur i fuktig gress, så tar de en evighet å tørke. Det er tunge sko, og kommer ikke til å kjøpe disse til gullet flere ganger! Vi betalte 550 for de på salg, opprinnelig pris var 750! Gullet har et par kenguroo sko også, og det er alltid de han velger om begge parene står fremme!
Tipp topp Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Kjøpte et par til meg selv og har aldri vært så svett på føttene, så de jeg har puster ikke. Hadde heller kjøpt Ecco.
Zitro Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Oppskrytte møkka sko i mine øyne. Eneste som duger på min gutt er Gore-tex. Det er det eneste som holder han tørr på beina. Han blir klam i geox skoa (når det er sol ute, regner det blir han gjennomvåt) så dem funker ikke slik reklamen sier.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Vi hadde til begge to et år, og vi var helt fornøyd med dem. De ble ikke klamme når det var varmt, og når det var vått brukte vi støvler... Ikke er de vel så veldig dyre heller, mener å huske at våre kostet 5-600 kroner. Det er ikke dyrt for sko, synes jeg.
Den lille prinsesse Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Synes de fungere fint for sin bruk. Joggesko i barnehage og for utelek på tørre dager og dager etter det har vært regn så langt det ikke er klissvåt på bakken og mange sølepytter. Mine jenter har regnstøvler de bruker når det er veldig vått ute, forstår meg ikke på de som tror joggesko holder seg tørt i regnvær selvom reklamen sier det... Det er faktisk ikke sikkert det er skoene som trekker inn vann, men at vannen kommer inn over kanten ved at sokkene, buksen osv blir våt.
metaMORfose Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 Jeg signerer Den lille prinsessen. Vi har Geoxx hele familien, men man må impregnere dem. Får kjøpt en spray man sprayer dem med i skobutikker. Blir de ikke impregnert, så holder de ikke så godt, og det kan lekke vann inn.
solstråle69 Skrevet 22. juli 2008 #12 Skrevet 22. juli 2008 Vi er kjempefornøyd! :-) Snuppa er snart 3 år, og vi har hatt "alle varianter" - ikke noe negativt å si om Geox i det hele tatt. :-)
nickoline og supermann Skrevet 23. juli 2008 #13 Skrevet 23. juli 2008 gode sko synes jeg. har både til meg og sønnen min......
nickoline og supermann Skrevet 23. juli 2008 #14 Skrevet 23. juli 2008 ser noen nevner ecco her. jeg ville egentlig ha ecco joggiser, men var umulig å få tak i. Etterspørselen etter geox er så stor, at "alle" tar inn mye av disse. Men jeg har ecco sko til han med høyt skaft. "gåsko" som man kaller det. knallbra sko for små føtter, men de blir veldig tette på sommeren..... som sagt. fornøyd med geoxene jeg..., men hadde ecco fått solgt inn sine hadde jeg klart valgt de!!!!! har foresten kjøpt et par nike til han også. også gode sko. Adidas sine blir for stive og flate....
Pysa Skrevet 23. juli 2008 #15 Skrevet 23. juli 2008 Hadde til meg selv, og kjøper aldri mer! Kunne ikke gå på våt asfalt uten å bli våt på beina (etter regnvær - ikke mens det regnet). Vannet kom inn gjennom luftehullene under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå