Gå til innhold

Festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig? Og hvordan vet man om det er dette eller vanlig mensen? Trodde jeg var gravid, men i dag har jeg blødd :( Hadde ingen blødning i forrige svangerskap, men kan det være det? Har så mange andre symptomer på graviditet... Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test!

Skrevet

Festeblødning er ekstremt sjelden,og skjer så og si aldri. Men når du leser på bim,skulle man tro det var helt normalt. Jeg jobbet litt på gyn. og dette med festeblødning er et fenomen som svært sjelden faktisk skjer.

Skrevet

Tok en test her om dagen, som var negativ. Men trodde det var fordi jeg tok den for tidlig.Skulle ikke hatt mensen før i morgen kanskje.

Kan det være en festeblødning, eller bør jeg belage meg på at jeg ikke er gravid selv om jeg føler meg gravid, og at symptomene bare er innbilt?

Skrevet

Jeg hadde festeblødning da jeg var gravid med første barnet. Det var kun en veldig liten blødning som varte ca. 3-4 timer. Viste ikke at det var det det var før senere.

Skrevet

Ok! Får bare følge med på blødningen da -om det virker som en normal mens-blødning eller om den plutselig opphører i morgen eller noe...

Takk for svar!

Skrevet

Jeg har faktisk hatt festeblødning 3 av 4 ganger jeg har vært gravid (en endte med SA), så da er jeg tydeligvis unik jeg da ;-)

Festeblødning skal komme ca en uke etter eggløsning og da altså også ca en uke før forventet mens, mine har vel kommet på rundt dag 7-8 med førstemann, dag 6-7 med den jeg mistet og dag 4-5 med mini. Det er bare snakk om veldig lys rosa utflod hos meg ved ett toalettbesøk og så ikke emr. En ukes tid senere har jeg hatt positiv graviditetstest. Dersom du blør rundt den tiden du skal ha mensen er det ikke festeblødning, festeblødning kommer jo av at egget fester seg, og det skjer jo ca en uke før man skal ha mensen (+/- noen dager).

Skrevet

Jeg har også hatt festeblødning hver gang jeg har vært gravid.(5 ganger)

Har kommet litt før forventet mens og vart noen dager. Både litt friskt og litt gammelt blod, men ikke like mye som ved vanlig mens.

Skrevet

Hmmm... Alva og du siste her sier litt forskjellig. Får vel bare vente til i morgen og se... Har også lest at man kan blø rundt da man skulle hatt menstruasjon selv om man er gravid. Sikkert ikke vanlig men.

Uff, nå begynner jeg å fantasere og håpe... Nei, får no bare innse at det ikke er noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...