Gå til innhold

Noen med tidlig SA??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en "merkelig mensen" sist gang..., hadde bare kommet 4 dager over ikm....., derfor har jeg ikke vært til lege burde jeg det? hadde skikkelige smerter, klarte ikke å sove hele den natten, måtte sitte .... hadde en flom av mens og den varte 6 dager mot 3 til vanlig...... vi prøver på jenn, dette var 1 pp.....dette var den 8 juni, jeg har nå INGEN anelse på når neste EL kommer, men har kjøpt meg Wild Yam,,,,, har lyst å få EL 1 aug ..for da kommer min kjære hjem fra jobb (offshore) ...ikke lett dette nei!! ...noen som vet noe om El og mens og syklus etter en tidlig SA?? Tar i mot alle tips og råd og andres opplevelser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...