Gjest Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 De siste dagene har han illskreket i ett hele turen... Ingenting som fungerer, ikke for varmt, ikke for kaldt, prøvd med kalesjen nede og oppe - nei, like ille. Men så fort jeg plukker ham opp og bærer ham i armene blir det stilt. Samboer'n min sier han lar ham grine. men jeg synes det er så lite koslig så jeg lar ham få viljen sin og plukker ham opp Noen med gode råd?
snartmammapåny Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Du har nok gjort dere alle en bjørnetjeneste ved å tatt han opp når han har blitt lei . Han har rett og slett funnet ut at å bli bært er mye kosligere enn å sitte i vognen.. Dere må nok ta et valg, vil dere forstette å ta han opp når han blir lei så er det jo ok slik det er i dag, men om dere vil snu dette så må dere nok til med en avvenning for ålære han at det ikke hjelper å bli sint i vognen. Mamma/pappa bestemmer når han skal sitte i vognen og når han skal opp. Viktigeste er å være konsekvent. Ikke ta han opp noen ganger for så å la være andre. Da bli han forvirret. De små sjønner ganske fort at mamma bestemmer om man er konsekvent. Lykke til.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Isj og æsj var det jeg var redd for. Ja ja, da får jeg gå med henda i lomma når vi er ute jeg da så jeg ikke faller for fristelsen å bære ham rundt. Tenkte å bruke mei taien når jeg går alene med ham for da tror jeg ikke jeg klarer å la være. Jeg sier - svake menneske....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå