*månestråle* Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt en enkel babykurv m stativ til en rimelig penge? Har bare sett noen voldsomme kurver som var veldig dyre... Tenkte å ha den i stua, så babyen kan sove der på dagtid.
mamarama og lille banan Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Barnas Hus har Moseskurven til 999; men jeg vet ikke om den kommer med stativ.
*månestråle* Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 takk :)skal kikke på den. Hva skal babyen deres sove i på dagtid? noen andre forslag til seng/kurv man kan ha i stua e.l.
lilletrollet Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Min lille x skal sove mye ute. Det gjorde den forrige og sov veldig godt da, men hadde vugge i stua som også ble flittig brukt de første mnd.
mamarama og lille banan Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 min lillegutt arver en babykurv. den er gammel, og vi har ikke sett på den enda, men er den i god stand skal vi bruke den på stua. den har ikke stativ, men det er ikke særlig gulvkaldt i leiligheten, og vi kommer til å bruke både lammeskinn og dyne oppi. er ikke kurven i god stand, kommer han antageligvis til å sove i hardbagen til vogna på dagtid.
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 jeg skal låne en gammel babykurv, men pappan min har snekret meier til den som den skal stå på. så da blir det liksom som en vugge.
Eline på vei med nummer to Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Vi skal ha en Slyngevugge ( http://www.bykatari.no/productdetails.php?product=167&kategori=28 ) i krok i taket i stua (mulig vi lager en krok i taket på soverommet og om det viser seg at babyen sover godt i den).
Førstegangsmamma82 Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Det selges en kurv med stativ på finn.no nå. FINN-kode: 14182515, lagt ut 20.07.08 klokken 20.09. Ser fin ut, den...
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Vi skal ha hengekurv fra purnatur.no i stua, har en på 2 år da som helst skal velte vugge o.l.
Giinaღ Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Tenkte å kjøpe sofies vugge på Barnas Hus: http://www.barnashus.no/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=82&Itemid=416 Må ha noe som står litt høyt siden vi har hund. Den var enkel og ikke så veldig stor. Der er forresten moseskurven som ei annen her inne snakket om også.... Lykke til!
niania Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 Hva gjør dere som har katt? Finnes det en slags 'netting' å ha over senga i begynnelsen?
Endeligtobarnsmamma Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 Vi har fått låne en leandervugge som vi tenkte å bruke på dagtid med krok i taket i stua. Ellers blir det nok endel utesoving i vogn tenker jeg Har hage med epletrær, så ser for meg å henge leandervugga i disse på sommerstid, blir nesten misunnelig på nurket av tanken. Tenk å sove vuggende i skyggen av et epletre. Kanskje mor må få hengekøye ved siden av På barnerommet kommer vi til å kjøpe en sprinkelseng, ellers så har vi også stativ til denne leandervuggen som kan stå på soverommet dersom det skulle vise seg at nurket sover godt der.
Squirrel79 Skrevet 24. juli 2008 #13 Skrevet 24. juli 2008 Jeg var innom Fru Lyng i Oslo i dag, og så at de har en del babykurver både med og uten stativ. Alt i butikken der er nå 50% på grunn av at de skal bli Barnas Hus. Vet desverre ikke hva de babykurvene kosta da jeg ikke fant noen pris, men de var veldig fine. Fletta kurver med madrass oppi. Så ut som det fulgte med fleece pledd og et eller annet annet også. De hadde hvitt stoff med mønster av enten rosa, blått eller svart så det ut som.
*månestråle* Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. juli 2008 Tusen takk for svar. Hvor ligger fru Lyng i Oslo? Høres ut som jeg må ta meg en tur dit til uka
Squirrel79 Skrevet 25. juli 2008 #15 Skrevet 25. juli 2008 Fru Lyng Citypassagen Akersgt 47 0180 Oslo Tlf: 23 10 79 79 [email protected] Nettadressen er www.frulyng.no Ikke vent for lenge med å dra dit. På grunn av salget så blir det fort utplukka der. Var fortsatt en del igjen når jeg var der i går, men vet ikke hvor lenge det varer.
BabygirlOslo Skrevet 20. januar 2009 #16 Skrevet 20. januar 2009 Her er en nettbutikk som selger masse babykurver : http://www.bambina.no/index.php?nr=90&idkategori=49
**micke** Skrevet 20. januar 2009 #17 Skrevet 20. januar 2009 lurer også på det der med katt... vi har to.
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 20. januar 2009 #18 Skrevet 20. januar 2009 vi har katt, og har tenkt og prøve og bruke nettingen til vognen over senga så ikke katta kommer oppi. man får jo kjøpt myggnetting på rull, oxo får man kjøpt borrelåsteip, (sånn som man kan lage selv til vinduene om sommeren) går jo ann og lage netting med borrelås på siden av senga..!? hvis noen skjønte hvordan j mente..?! ellers når det kom til hva barnet skal sove i i stua, så blir det nok mest baggen til vogna tenker jeg..! vi har er hjemmelaget vugge, men den er så stor og tar opp for mye plass i stua, så tror nok d bare blir vogn baggen..!!
**micke** Skrevet 20. januar 2009 #19 Skrevet 20. januar 2009 høres ut som en god ide. jeg tenker at dette stort sett er noe vi må tenke på på dagtid, om natta stenger vi jo kattene på et eget rom. myggnetting på vogga i stua må jeg notere meg...
Student mamma`en Skrevet 20. januar 2009 #20 Skrevet 20. januar 2009 Jeg er så heldig å overta en gammel kurv som min mamma hadde. men jeg anbefaler deg å sjekke finn.no. der kan du virkelig finne masse fine ting. lykke til, babykurv er veldig fint!! mai baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå