liljamin Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 jeg hadde begynnende svangerskapsforgiftning sist gang...høyt blodtrykk og protein i urinen, men ikke vann i kroppen. jeg fikk det helt på slutten av svangerskapet. ble satt i gang. fikk en skjønn liten gutt 5 dager over termin. nå lurer jeg på hva sjangsene er for å få det igjen? takker for svar:)
temine Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Så lenge blodtrykket ble fint raskt etter fødsel har du mindre sjans for å få det denne gang enn hva du hadde sist. Jeg ble og satt igang pga svangerskapsforgiftning sist, men ettersom jeg ble frisk med en gang etter fødsel er ikke sjansen stor for at det skal skje også denne gang. Heldigvis:)
Silje`mor Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 I følge en jm jeg prata med på sykehuset er det flest 1.gangs som får svangerskapsforgiftning.
liljamin Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2008 takk for svar det jeg er mest redd for er å få et prematurt barn pga svangerskapsforgiftning...det går fint å få det igjen om det blir på samme måte som sist, men er bare redd for å få før tiden.noen som vet sjangsene for det? takker for svar
Lille Lu Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Jeg vet ikke noe eksakt statistikk for dette men jeg fikk det sist og ble i gangsatt i uke 34, men barnet tålte ikke riene og det ble haste ks. Nå er jeg 38 uker i neste svangerskap, og har så langt ingen tegn til at jeg får det denne gangen. De fleste jeg har snakket med sier at det ikke er noe større sjans iallefall for å få det gang nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå