gullfisken * gravide* :) Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 når er el.slim egntli er det som eggekvidå?? eg har aaaaldri hatt de fø. å det var på onsdag i sisst uga åsså tror eg eg hadde el p torsdagen, men eg vetsje någe om d!!! bruker å ha skmvondt i puppene fra dagen etter l, heile puppene., nå e di bar litt ømme når eg klemme ovenfra å opp isje rundt heile puppene, eg fatte isje dette her.... åja, e d større sjans å bli gravid når en har el.slim????
gullfisken * gravide* :) Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. juli 2008 ingen som har peiling??
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Ehm... Hvis du vil ha svar er det kanskje lurt å skrive slik at folk forstår hva du spør om? Mulig det er jeg som er for gammel og snerpete, men jeg blir litt svimmel av å lese det første innlegget ditt. Om el-slim er eggehvite? Ingen aning.... Noen får el-slim før el og noen får det samtidig. Andre får det ikke i det hele tatt. De sier at sjansene for å bli gravid er større når man har el-slim, men ikke vet jeg.
gullfisken * gravide* :) Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 tusen takk for svar å beklaaage for alle skrive feil og rotitte innlegg, har litt skrullite tastatur åsså får det litt fort i svingene. men mente om el.slim så ligt ut som eggekvite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå